بام سنتر کامرانیه

بام سنتر کامرانیه

بام سنتر کامرانیه :

بام سنتر کامرانیه مجموعه تجاری و اداری در موقعیت بینظیر در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد. این مرکز به برترین مرکز خرید شمال شهر تهران مبدل خواهد شد. این مرکز تجاری در ۱۶ طبقه طراحی و اجرا شده است. ۶ طبقه ی پارکینگ و لابی مجموعه ۶۰ متر مربع  به ارتفاع ۵ متر و با طراحی فضای کافی شاپ و رستوران، از مهم ترین ویژگی های این مجموعه می باشد.

سازه بنا اسکلت فلزی است. سیستم گرمایش و سرمایش این مجموعه چیلر، فن کویل و موتورخانه می باشد. این مجتمع تجاری اداری در حال ساخت دارای یک طبقه و نیم واحد تجاری، ۳۷ پارکینگ، ۲۰ واحد اداری در زیربنایی به مساحت ۲۷۹۶ مترمربع با سازه فلزی در دست احداث میباشد.

بام سنتر کامرانیه ، در زمینی به مساحت ۱۱۴۴ متر مربع در خیابان فرمانیه روبروی باشگاه فرمانیه واقع گردیده است.. زیربنای مفید مجموعه ۴۴۵۷ متر مربع، مساحت مشاعات ۱۱۰۲۰ متر مربع بوده و همچنین در  در ۱۶ طبقه متشکل از ۳۰ واحد تجاری و ۱۹ واحد اداری می­باشد.

امکانات خدماتی مجموعه عبارتند از :

انباری

خروجی اضطراری

سالن اجتماعات

سالن بدنسازی

سینمای خانگی

شومینه

فضای سبز

کف سرامیک

سیستم هوشمند سازی ساختمان

نصب کامل تجهیزات نور پردازی ها

برق اضطراری تمام اتوماتیک

آسانسور  و پله برقی

عایق صوتی و حرارتی

دوربین مداربسته

آنتن مرکزی

سیستم سرمایش و گرمایش چیلر و هواساز و ایرواشر می باشد.

 موقعیت جغرافیایی مجموعه :

بام سنتر کامرانیه در منطقه یک تهران ، خیابان فرمانیه (لواسانی)، روبروی بیمارستان فرمانیه قرار گرفته است.مجتمع برند سنتر (بام سنتر ۱ فرمانیه) خیابان فرمانیه روبروی باشگاه فرمانیه واقع گردیده است.

پست قبلی

شهر تجاری مادر در شهر دزفول

پست بعدی

بازاریابی مصالح ساختمانی

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30