مجله ساختمانی

بازاریابی مصالح ساختمانی

بازاریابی مصالح ساختمانی

بازاریابی مصالح ساختمانی :

بازاریابی فروش مصالح ساختمانی امری است ضرورری که شرکت ها به منظور پیشبر اهداف خود به آن احتیاج دارند. شرکت ها از طرح سال گذشته بعنوان یک الگو استفاده کرده و آن را به روز رسانی می کنند. این یعنی اینکه شما فرض کرده اید یک برنامه بازاریابی عالی دارید و هیچ چیزی در بازار تغییر نکرده است و به همین دلیل برنامه بازاریابی شما هر سال نسبت به پارسال ضعیف تر شده و تاثیرگذاری خود را از دست می دهد.

برای جلوگیری از این رویداد باید رویکرد متفاوتی را در نظر بگیرید با یک کاغذ خالی شروع کنید و سعی کنید که چیز جدیدی بنویسید. روش های مختلفی برای پر کردن این کاغذ سفید هست. که در اینجا من چند تا از آنها را که دیاگرام فروش و بازاریابی هستند برای شما می گویم. برای شروع باید به همان روش مدرسه که جملات را می سازیم اقدام کنیم.

بازاریابی مصالح ساختمانی اگر به شیوه صحیح صورت پذیرد به افزایش فروش مصالح ساختمان ختم می‌شود. امروزه یکی از مباحث مهم در صنعت ساختمان بازاریابی صحیح مطرح می باشد. فروشندگان مصالح ساختمانی باید به ‌صورت منظم و همیشگی محصولات خود را به شرکت‌ های ساختمان‌ سازی و سازندگان ساختمانی معرفی کنند.

مزایای بازاریابی صحیح ساختمانی:

۱.بازاریابی هدفمند بروی قشر مشخصی از جامعه

۲.ارسال پبامک به شماره های سازندگان و پیمانکاران (از طریق بانک اطلاعات ساختمان)

۳.افزایش فروش و سوددهی در مدت زمان کوتاه

۴.امکان پیگیری روند پیشرفت مذاکره با مشتری

 انواع روش‌های بازاریابی مصالح ساختمانی :

۱.بازاریابی و مراجعه حضوری به پروژه‌های در حال ساخت :

برای بازاریابی مصالح ساختمانی و خدمات ساختمانی مراجعه حضوری به محل پروژه می‌توانید ارتباط  با شخص سازنده و یا تصمیم‌ گیرنده ایجاد کنید. همچنین ارائه ی بروشورو کارت ویزیت خدمات و محصولات خود سبب خرید کارفرما از شما میگردد کیفیت و قیمت محصولات و خدمات خود بازگو نمایید.

در بازدید حضوری از پروژه‌ها ، حتماً با شخص سازنده یا فرد تصمیم ‌گیرنده صحبت کنید.سعی در بازدید حضوری هدفمند داشته باشید،

۲-بازاریابی و تماس تلفنی با شماره های سازندگان  :

یکی دیگر از روش‌های بسیار موفق و مرسوم در بازاریابی مصالح ساختمانی ایجاد تماس تلفنی با سازندگان می باشد. با استفاده از مکالمه تلفنی موفق محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید .

۳-ارسال پیامک به سازندگان (پیامک هدفمند) :

بازاریابی پیامکی هدفمند به بازاریابی گفته می شود که قشر خاصی از مردم (سازندگان یا کارفرمایان و یا پیمانکاران ) را مورد بررسی قرار می دهد.نیز این شیوه بسیار ایده آل و کم‌هزینه و بدون دردسر است که تقریباً نیازی به حضور بازاریاب‌های حرفه‌ای در گروه شما ندارد. به‌آسانی با عضویت در بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر می‌توانید یک بازاریابی هدفمند پیامکی داشته باشید.

۴- تبلیغ در مجلات ساختمانی :

امروزه تبلیغ در مجلات دیگر توصیه نمی‌شود و از طرفی هم هزینه‌های بسیار سنگینی را برای شما در بردارد ولی اگر یک شرکت بسیار قدرتمند و قوی و البته با بودجه مالی مناسبی هستید . البته این روش برای برند سازی توجیه اقتصادی دارد.

وبسایت آجر رو آجر روشی مدرن برای بازاریابی شما :

وبسایت آجر رو آجر به شما این امکان را می دهد  که شما با استفاده ازکمترین هزینه بتوانید به بانک اطلاعات ساختمان  و پروژه‌های در حال ساخت در سطح شهر تهران و حومه و کرج  را شناسایی کنید و با شماره سازندگان ساختمان تماس بگیرید وخدمات و محصولات خود را معرفی نمایید.

اطلاعات صحیح ساختمان ‌های در حال ساخت در با مراجعه به لینک بانک اطلاعات ساختمان و بازاریابی خود را براساس مرحله ی ساخت و یا منطقه ای تهیه نمایید. با استفاده از خرید آنلاین در عضویت خود را در لحظه فعال کرده و  بازاریابی خود را هدفمند آغاز نمایید.

پست قبلی

بام سنتر کامرانیه

پست بعدی

پنل پیامکی

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30