برج های سامان فراز

برج های سامان فراز
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ بروزرسانی شده است.

معرفی برج های سامان فراز

این ساختمان با کاربری تجاری اداری در ۵۰ طبقه به مساحت ۱۵۰۰۰۰ متر مربع در مجاورت اتوبان حکیم واقع شده است. از مهمترین ویژگی های این سازه ارتفاع بلند و معماری پیچیده آن می باشد.

برج اداری تجاری سامان فراز(حکیم) دارای ۱۶۲۰۰۰  مترمربع زیر بنا در ۵۰ طبقه  می باشد. این مجتمع شامل ۹ طبقه پارکینگ که در زیر زمین های ۹ – تا ۱ – واقع شده می باشد. پس از پارکینگ ها طبقه همکف، نیم طبقه ، طبقات تجاری و خدماتی  از طبقه ۱ تا ۳ و شامل ۲ برج اداری که هر کدام شامل ۳۵ طبقه اداری می باشند، در حال احداث می باشد. و بالاخره طبقات فوقانی (طبقه ۳۹ تا ۴۰) با کاربری تاسیساتی می باشد. طراحی تاسیسات این برج توسط مهندسین مشاور انرژی در سال ۱۳۹۳ شروع و نظارت بر حسن اجرای تاسیسات در حال اقدام می باشد. برای این برج، سیستمهای پیشرفته و مدرن تاسیسات مکانیکی و برقی و BMS طراحی شده است. سیستمهای تاسیساتی به گونه ای طراحی شده تا برج بتواند گواهینامه LEED  را کسب نماید. ساخت این پروژه پیش بینی شده است تا در سال ۱۴۰۶ به اتمام برسد.

با تمام ساختمان های در حال ساخت تهران و کرج آشنا شوید

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

سامان فراز

طراحی فوق مدرن برج های سامان فراز

این پروژه در مجاورت بزرگراه آیت الله حکیم (غرب به شرق) قرار دارد که این همجواری، نمایی بی نظیر به سازه تمام شده پروژه خواهد بخشید. پس از اتمام پروژه، قطعا یکی از برج های چشم نوازی خواهد بود که روزانه هزاران نفر در حال حرکت از مسیر اتوبان راجع به زیبایی و مدرن بودن آن صحبت خواهند کرد. موقعیت مکانی این پروژه باعث شده تا وقتی از اتوبان حکیم شرق به غرب در حال حرکت باشید می توانید زوایای مختلف این پروژه را ببینید و از طراحی آن لذت ببرید.

پست قبلی

اصول اساسی قالب‌بندی بتن و نکات مهم

پست بعدی

راهنمای جامع انتخاب و خرید درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک