هشدار درخصوص خرید و فروش متری مسکن در بورس

صفحه اصلیخبرهشدار درخصوص خرید و فروش متری مسکن در بورس
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
مسکن در بورس

هشدار درباره خرید و فروش متری مسکن در بورس به تازگی موضوع صحبت فرشید پورحاجت دبیر کانون سراسری انبوه سازان بوده است.

به گزارش اخبار ساختمان او گفته است: فروش متری مسکن با طرح های ساخت و ساز در تعارض می باشد و همچنین این طرح کسی را صاحبخانه نخواهد کرد.

پورحاجت درباره ی فروش متری مسکن در بورس توضیح داده است: موضوع فروش متری مسکن در اصل یک ابزار چندوجهی است، این اقدام یک مکانیزم برای تامین نقدینگی پروژه های ساخت و ساز می باشد و همچنین از طرفی با توجه به چالش تورم در شرایط اقتصادی حاضر، ارزش پول ملی مردم حفظ شود.

وی افزود: به دلیل اینکه مردم با پول اندکی که دارند حداقل می توانند چند متر از یک خانه مسکونی را خریداری کنند، پس در حال حاضر نمی توانند خانه خریداری کنند. طرح فروش مسکن در بورس قرار نیست کسی را صاحبخانه کند و فقط در جهت تامین سرمایه پروژه های شهرداری و سرمایه گذاری می باشد.

مقاله مرتبط : برای اطلاع درباره افزایش قیمت مسکن با قیمت دلار کلیک کنید.

تعارض فروش مسکن در بورس با خانه دار شدن

فرشید پورحاجت همچنین در مورد تعارض فروش متری مسکن با ساخت و سازهای دولتی خبرداد و گفت: فروش متری مسکن با برنامه های دولت و همچنین با ساخت مسکن اجتماعی خود شهرداری در تعارض است. حتی هدف اصلی طرح ساخت مسکن اجتماعی خانه دار کردن دهک های مورد هدف جامعه است و طرح فروش متری با آن در تعارض است.

پورحاجت ادامه داد: به نظر بنده بهتر بود شهرداری برنامه ریزی برای ساخت مسکن اجتماعی در چارچوب دولت را بجای طرح فروش متری مسکن اجرا می کرد. توجه به این نکته که فروش متری خانه ساختاری است که بنگاه های اقتصادی برای تامین مالی پروژه های خود اقدام می کنند و این طرح موجب تنظیم بازار نمی شود.

برای اطلاع از قیمت درب و پنجره کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک