بیش از ۳۲۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا

صفحه اصلیخبربیش از ۳۲۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن

به گفته ی اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیش از ۳۲۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در روستاها، شهرها و بافت های فرسوده پایتخت توسط بنیاد در دست اجرا می باشد. این خبر بر اساس گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی می باشد. وی همچنین از افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضفعان خبر داد.

نیکزاد تعداد این واحدها را ۳۲۷ هزار و ۷۰۳ واحد طرح نهصت ملی مسکن اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۱۵ هزار و ۵۸۰ واحد در روستاها، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ واحد در شهرهای مختلف، ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد در بافت فرسوده شهر تهران توسط بنیاد مسکن در دست اجرا قرار دارد.

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری دو نهاد انقلابی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره نهضت ملی مسکن شرح داد: بنیاد مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف خود اجرای ۲۰ هزار واحد مسکونی را در همکاری با بنیاد مستضعفان تفاهم کرده است. از این تعداد ۱۰ هزار واحد از میزان تفاهم شده که از یکسال گذشته آغاز شده به اتمام رسیده و در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.

ایستگاه پروانه در متروی تهران تکمیل می شود

او در خصوص بخش دیگری از فعالیت های بنیاد مسکن با همکاری شهرداری تهران صحبت کرد و گفت: بنیاد مسکن تا پایان سال جاری ایستگاه پروانه در متروی تهران را تکمیل کرده و تحویل می‌دهد. سرمایه گذاری اجرای این پروژه معادل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

برای اطلاع از قیمت مصالح ساختمانی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک