اجرایی شدن ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها

صفحه اصلیخبراجرایی شدن ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن روستا

به گفته ی معاون بنیاد مسکن بیش از ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن روستا ها وارد مرحله ی اجرا شده است.

مجید جودی معاون بنیاد مسکن در خصوص اجرایی شدن ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت ۴۶ درصد توضیح داد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در حال حاضر ۲۱۲ هزار و ۷۵۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن روستا ها وارد فاز اجرا شده که میانگین پیشرفت واحدهای آغاز شده ۴۶ درصد است.

جودی ادامه داد: از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی مصوبه سال جاری، بیش از ۱۶۲ هزار واحد وارد فاز اجرا شده است که از این تعداد ۱۱۹ هزار واحد برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی و قرارداد حدود ۲۹ هزار واحد نیز با بانک‌ها منعقد شد.

وی افزود: بیش از ۲۱۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن روستاها که وارد فاز اجرا شده واحدهایی هستند که از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی در سال ۱۳۹۹ بعد اجرا شده‌اند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن احداث یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دولت سیزدهم برعهده گرفته است که نیمی از آنها در شهرها و نیم دیگر در روستاها اجرا، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت لوازم بهداشتی ساختمان کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30