هشدار مدیر کل راه و شهرسازی تهران به مشاورین املاک درباره خرید و فروش امتیاز طرح های ملی

صفحه اصلیخبرهشدار مدیر کل راه و شهرسازی تهران به مشاورین املاک درباره خرید و فروش امتیاز طرح های ملی
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
امتیاز طرح های ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: بر اساس گزارش های مردمی و مراجع نظارتی، در سطح شهرستانهای استان تعدادی از مشاورین املاک اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می نمایند که این امر موجب درگیری پروژه ها با پرونده های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرائم موجب تضرر مردم می شود.

وی درادامه گفت: قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش های امتیاز این طرح ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است، به همین منظور از شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از مسئولان وزارت صمت خواست با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح های یاد شده هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات برقی و الکترونیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30