واگذاری زمین برای ساخت ۱۰۰ واحد فرهنگیان در طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون

صفحه اصلیخبرواگذاری زمین برای ساخت ۱۰۰ واحد فرهنگیان در طرح نهضت ملی مسکن تیران و کرون
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن فرهنگیان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از تامین و واگذاری ۵۰ پلاک مسکونی برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: در راستای تفاهمنامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تأمین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و مناطق روستایی برای فرهنگیان فاقد مسکن، این اقدام با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و منابع مالی و امکانات موجود این دو وزارتخانه‌ در ۳۲ استان کشور انجام پذیرد، در شهرستان تیران و کرون برای واگذاری زمین در این رابطه از ظرفیت راه و شهرسازی استفاده شده است.

وی در ادامه گفت: بر این اساس طی صورت جلسه‌ای تعداد ۵۰ پلاک مسکونی به مساحت خالص ۱۰ هزار و ۵۲۳ مترمربع به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون جهت تخصیص به فرهنگیان واجد شرایط به صورت گروه‌های دو نفره برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی واگذار شد.

کاشفی فرمود: در این شهرستان بیش از ۱۸۰ نفر از فرهنگیان با تعداد خانوار ۶۳۲ نفر در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت‌نام نمودند که پس از پالایش‌های لازم واجدین شرایط مشخص می‌شود.

خانه دار شدن فرهنگیان

وی در خصوص طرح خانه‌دار شدن فرهنگیان گفت: پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اراضی تحویلی به بنیاد مسکن با همکاری تعاونی مسکن فرهنگیان در اختیار فرهنگی ها قرار می‌گیرد تا به صورت گروهی و با دریافت تسهیلات، متقاضیان نسبت به ساخت اقدام کنند.

کاشفی اذعان داشت: این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است و تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آن نیز تامین شده است و واگذاری اراضی به صورت قرارداد اجاره موقت بوده و پس از ساخت واحدها، قرارداد اجاره بلند مدت با بهره‌ برداران طبق ضوابط و مقررات تنظیم می‌شود.

کاشفی ضمن ابراز امیدواری از تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان، عنوان کرد: فرهنگیان واجد شرایط می‌بایست ظرف مهلت مشخص براساس بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، نسبت به شروع عملیات عمرانی اقدام کنند.

برای اطلاع از قیمت کفپوش کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک