نهضت ملی مسکن در روستاها

صفحه اصلیخبرنهضت ملی مسکن در روستاها
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن

به گفته ی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای ۲۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش اخبار ساختمان، مجید جودی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: در حال حاضر احداث بیش از ۲۰۳ هزار واحد در روستاهای کشور توسط بنیاد مسکن اقدامی است که میانگین پیشرفت واحدهای آغاز شده به ۴۵ درصد می رسد.

مجید جودی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی که در ۱۴۰۱ تصویب شده، بیش از ۱۵۰ هزار واحد آن را در برنامه اجرا قرار داده است. از این تعداد ۹۰ هزار واحد آن را برای عقد قرارداد به بانک ها معرفی کرده اند و ۱۸ هزار واحد هم با بانک ها قرار داد عقد کرده اند.

جودی همچنین افزود: ۲۰۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن روستاها به فاز اجرایی رسیده است و این واحد ها، واحدهایی هستند که در سال ۱۳۹۹ در ابتدای اجرای طرح نهضت ملی اجرایی شده بودند.

در دولت سیزدهم، بنیاد مسکن به عنوان یکی از کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن، برای اجرای ۱۶۰۰ واحد مسکونی در شهر و روستاها اقدام کرده است. از بین این تعداد نصف آن ها در روستاها و مابقی در شهرهای کوچک اجرا خواهند شد.

در صورتی که می خواهید در مورد قیمت مسکن بدانید می توانید افزایش قیمت مسکن با قیمت دلار را مطالعه بفرمایید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30