برنامه دولت برای خانه های لوکس

صفحه اصلیخبربرنامه دولت برای خانه های لوکس
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
خانه های لوکس

ایسنا نوشت: باز هم در لایحه بودجه، خانه های لوکس و گران قیمت ردیفی را از آن خود کردند و با وجود آنکه مالیات دریافتی از این واحدها در سال جاری چشم گیر نبود، دوباره دولت درآمدی را از این منابع برای خود درنظر گرفت است.

براساس بند «ذ» تبصره شش (عوارض و مالیات) لایحه بودجه سال جاری واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای مجاز که ارزش آنها (با احتساب عرصه و اعیان) بیش از ۲۰ میلیارد تومان باشد، مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات به میزان دو در ۱۰۰۰ هستند.

این مالیات برعهده شخصی است که در ابتدای هر سال مالک واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای مذکور باشد. براین اساس درآمدی که دولت برای سال آینده از محل مالیات بر واحد های مسکونی گران قیمت پیش بینی کرده ۷۰۶ میلیارد تومان است. این در حالی است که طی ۱۰ ماهه سال جاری صاحبان واحدهای مسکونی گران قیمت فقط ۲۳ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده‌اند و میزان دریافتی دولت از این محل تا کنون اندک بوده است.

داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیات اخیرا در مورد شناسایی خانه‌های لوکس و خالی از به کارگیری یک راه جدید خبر داده و گفت: یکی از دلایل محقق نشدن مالیات خانه ها و خودروهای لوکس و خانه های خالی اطلاعاتی است که سازمان امور مالیاتی باید از دستگاه‌های تولیدکننده دریافت کند. برای حل این مشکل در لایحه تضامینی در قانون پیش بینی می کنیم برای دستگاه‌هایی که باید اطلاعات مورد نیاز سازمان امور مالیاتی را تامین کنند. این تضامین محکم بوده و مجازات‌هایی را برای دستگاه‌هایی که همکاری نمی‌کنند پیش‌بینی کرده است.

برای اطلاع از قیمت کفپوش کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30