به گفته ی اردوغان تاکنون ۸ هزار و ۵۷۴ نفر جان باخته اند

صفحه اصلیخبربه گفته ی اردوغان تاکنون ۸ هزار و ۵۷۴ نفر جان باخته اند
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
اردوغان زلزله ترکیه

اردوغان رئیس جمهور ترکیه آمار جدید قربانیان زلزله اخیر را اعلام کرد و گفت: تاکنون ۸ هزار و ۵۷۴ نفر جان باخته اند. فاجعه بزرگی است.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان توضیح داد: بر اثر زلزله تاکنون ۸ هزار و ۵۷۴ نفر جان باخته‌اند. همچنین ۴۹ هزار و ۱۳۳ هزار نفر هم تاکنون مصدوم شده‌اند. ما با فاجعه بزرگ روبرو هستیم و قهرمان ماراش بیشترین آسیب را از زلزله دیده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت: دولت همه تلاش خود را با کمک سازمان‌های دیگر به منظور کاستن از تبعات و آثار زلزله ویرانگر به کار می‌بندد. ما با هتل‌هایی در آنتالیا و مرسین هماهنگی به عمل آورده‌ایم و آماده تامین همه مایحتاج هموطنان هستیم.

اردوغان همچنین ادامه داد: شرکت‌های نفت و گاز اقدام به توزیع گاز به شهروندان و چادرها به منظور کاهش اثرات سرمای هوا خواهد کرد.

او در خصوص اختصاص ۱۰ هزار لیر ترکیه در مرحله اول به هر خانواده آسیب دیده از زلزله خبر داد و گفت: ما همه منابع خود را به منظور مقابله با آثار زلزله به کار خواهیم بست. دولت تمام توان خود را با شهرداری‌ها و اداره بلایا و حوادث غیرمترقبه بسیج می‌کند.

برای اطلاع در مورد مقاوم سازی ساختمان کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30