پیشرفت ۵۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن مهرستان

صفحه اصلیخبرپیشرفت ۵۰ درصدی طرح نهضت ملی مسکن مهرستان
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن مهرستان

بر اساس گفته ی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهرستان، ۴۸۸ واحد ویلایی طرح های نهضت ملی مسکن مهرستان به پیشرفت میانگین حدود ۵۰ درصدی رسیده است.

بنا بر گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعید ملازهی گفته است: سیاست مهم وزارت راه و شهرسازی ساختن خانه های یک طبقه حیاط دار در شهرهای واجد شرایط است. او ادامه داد: در این شهرستان از مجموع واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۲۸ واحد با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است. بخش قابل توجهی از آن ها با محقق شدن منابع مالی از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین در شهرستان مهرستان بقیه ی پروژه های این طرح ملی در مراحل مختلف ساخت مثل فونداسیون و اجرای سازه قرار دارد و پیشرفت مناسبی دارد.

نهضت ملی مسکن مهرستان

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان بر روی توجه داشتن به کیفیت و اجرای دقیق و به موقع طرح های مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان در طرح نهضت ملی مسکن مهرستان تاکید کرد.

ملازهی گفت: در مهرستان مشکل زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نداریم. سهم مهرستان در این طرح در افق ۴ ساله ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویلایی است که اراضی مورد نیاز آن یعنی ۳۰ هکتار تامین شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او با بیان اینکه زمین در اختیار بنیاد مسکن به عنوان کارگزار متولی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر قرار داده شده است، شرح داد: متقاضیان دریافت زمین باید در سامانه ثبت نام کرده و نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کنند. افزون براین تسهیلات بانکی مورد نیاز از محل تسهیلات جهش تولید مسکن برای ساخت این واحدهای مسکونی نیز به متقاضیان پرداخت می‌شود.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک