رفع تصرف ۳۱ هزار و ۲۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان اصفهان

صفحه اصلیخبررفع تصرف ۳۱ هزار و ۲۴۰ متر مربع از اراضی ملی استان اصفهان
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
رفع تصرف اراضی ملی

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف ۳۱ هزار و ۲۴۰ مترمربع اراضی ملی و دولتی استان در یکماه اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: با اینکه این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد، تیم‌های گشت و مراقبت در گستره ۱۱۵ شهر استان اصفهان در حال گشت زنی برای رصد اراضی دولتی و ملی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: در ماه گذشته ۱۴ فقره تعرض به اراضی دولتی و ملی استان اصفهان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.

باقری افزود: مساحت اراضی رفع تصرف شده ۳۱ هزار و ۲۴۰ متر مربع بوده است که با اقدامات انجام شده این اراضی به بیت‌المال بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: هر نوع اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی دولتی و ملی ممنوع بوده و و تصرف اراضی دولتی و ملی به شمار می‌رود.

سرهنگ باقری اذعان کرد: مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره ی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند این سامانه به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی دولتی و ملی فعال است.

برای اطلاع در مورد ساخت دو شهرک مسکونی جدید در تهران کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30