ثبت نام جدید مسکن ملی در پایتخت و تعیین قیمت قراردادهای جدید

صفحه اصلیخبرثبت نام جدید مسکن ملی در پایتخت و تعیین قیمت قراردادهای جدید
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
مسکن ملی پایتخت

بر اساس خبر ایسنا به گفته‌ی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، قیمت واحدهای مسکن ملی پایتخت که قرارداد آنها در سال گذشته منعقد شده بود ثابت است و افزایش پیدا نمی کند.

خلیل محبت‌خواه توضیح داد: در سال جاری حتما در استان تهران ثبت نام جدید برای طرح نهضت ملی مسکن خواهیم داشت. این موضوع به نظر وزارتخانه بستگی دارد اما احتمال دارد در اردیبهشت ماه سامانه ثبت نام باز شود.

او همچنین درخصوص قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: برای قراردادهایی که سال گذشته منعقد شده است، قیمت ثابت است و بر اساس آن پیش می‌رویم. قراردادها قانونی است و پیمانکاران باید مطابق آن واحدها را تحویل دهند. نرخ سال گذشته بر اساس فهرست بهای ۱۴۰۱ بود. همچنین اگر امسال هم قرارداد جدید ببندیم بر اساس فهرست ۱۴۰۲ منعقد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: قیمت واحدها بسته به تعداد طبقات، امکانات، مشاعات و منطقه، متفاوت است و نمی‌توان نرخ ثابتی را برای تمامی پروژه‌ها تعیین کرد.

محبت خواه اظهار کرد: امسال تمامی زمین‌هایی که برای طرح نهضت ملی مسکن احصا شده را تامین خواهیم کرد. اگر نیاز به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

او همچنین درخصوص رفع تصرف از اراضی دولتی در تعطیلات نوروز توضیح داد: از ۲۷ اسفندماه سال پیش تا ۱۳ فروردین ماه امسال، یگان حفاظت از اراضی وزارت راه و شهرسازی در تمام شهرهای استان تهران در حالت آماده‌باش بودند که حدود ۷.۶ هکتار رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفت.

محبت‌خواه ادامه داد: بخش قابل توجهی از تصرفات در شرق استان تهران، فیرزکوه، دماوند و حومه آن اتفاق افتاده بود. در مواردی دیوارکشی و احداث بنا انجام شده بود که تمامشان رفع تصرف شد.

برای اطلاع از قیمت تأسیسات مکانیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30