افتتاح بخشی از واحدهای مسکن ملی

صفحه اصلیخبرافتتاح بخشی از واحدهای مسکن ملی
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
افتتاح مسکن ملی

به گفته ی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تعداد قابل توجهی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان به مراحل پایانی رسیده و در آینده نزدیک افتتاح‌ خواهد شد.

در گفت و گوی خلیل محبت‌خواه با ایسنا وی گفت: در سال جاری اولویت ما تحویل پروژه‌های نهضت ملی مسکن است. البته با الحاق و تأمین زمین و انعقاد قراردادهای جدید، برنامه‌های آغاز عملیات اجرایی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: اکثر پروژه‌هایی که شروع شده به مرحله اسکلت بندی و دیوارچینی رسیده است و برخی نیز در مرحله‌ی نازک‌کاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: در شش ماه ابتدایی سال جاری تعداد قابل توجهی واحد مسکونی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر، کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و شهرهای جدید استان تهران افتتاح می‌شود.

بر اساس گفته ی او، هم اکنون حدود ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به مراحل انتهایی رسیده است، اما در هفته‌های آتی آمار گردآوری می‌شود و این عدد افزایش پیدا می کند.

همچنین وی یادآور شد: امسال تمام زمین‌هایی که برای نهضت ملی مسکن باقی‌مانده را احصاء و تأمین می‌کنیم. اگر نیاز به تغییر کاربری و الحاق باشد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30