قرارداد خودمالکی بیش از ۶۸ هزار واحد نهضت ملی در بانک مسکن امضا شده

صفحه اصلیخبرقرارداد خودمالکی بیش از ۶۸ هزار واحد نهضت ملی در بانک مسکن امضا شده
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
قرارداد خودمالکی نهضت مسکن

معاون امور اعتباری بانک مسکن، درخصوص انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان توضیح داد.

گفتگوی سید محسن فاضلیان عضو هیأت‌مدیره بانک مسکن با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشان از روند ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، قراردادهای منعقد شده و همچنین میزان واریزی به حساب سازندگان می باشد.

فاضلیان ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن برای ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد منعقد شده است.
سید محسن فاضلیان مبلغ قرارداد منعقد شده خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد نهضت ملی را ۲۳ هزار ۵۳۳ میلیاردتومان عنوان کرد.
بر اساس گفته ی او، تا به الان از کل مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن، مبلغ ۱۴ هزار و ۸۵۶ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده است.

وی همچنین اشاره کرد که ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات مکانیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30