تفاهمنامه سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق بازنشستگی کشوری

صفحه اصلیخبرتفاهمنامه سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق بازنشستگی کشوری
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
سازمان ملی زمین مسکن

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهمنامه مشترک بین این سازمان و صندوق بازنشستگی کشوری برای تولید و تأمین مسکن خبر داد.

بر اساس گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و  مسکن، ارسلان مالکی در خصوص اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تامین زمین مسکن مناسب برای بازنشستگان کشوری و لشگری، گفت: این تفاهمنامه بر اساس قانون جهش تولید و عرضه مسکن و ظرفیت های موجود در سازمان ملی زمین و  مسکن منعقد شده است.

وی افزود: قرار شده در اجرای این تفاهمنامه از تمامی ظرفیت ها و امکانات طرفین استفاده شود. براساس این تفاهمنامه صندوق بازنشستگی کشوری متعهد شد اراضی و املاک تحت مالکیت خود که قابلیت ساخت و ساز مسکن دارد را برای این امر معرفی نماید.

مالکی همچنین تصریح کرد: در راستای این تفاهمنامه صندوق بازنشستگی کشور فهرست متقاضیان بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری با تعیین اولویت بندی گروه های هدف ارائه و سازمان ملی زمین و مسکن برنامه ریزی لازم براساس آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را انجام خواهد داد.
وی همچنین گفت که کارگروه مشترک طرفین توافق با هدف راهبری و ایجاد زمینه اجرای این تفاهمنامه تشکیل شده است.

ارسلان مالکی بار دیگر به آمادگی سازمان متبوعش در امضای تفاهمنامه های مشابه با سایر دستگاه ها و نهادها در کشور اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم با هر دستگاهی که زمین یا املاک مازادی داشته باشد در ساخت مسکن کارکنانشان همکاری کنیم و در صورتی که آن دستگاه زمین مازادی هم در اختیار نداشته باشد با استفاده از ظرفیت های موجود در وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن کارکنان آن دستگاه اقدام خواهیم کرد.

برای اطلاع از قیمت مصالح ساختمانی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30