تأمین زمین برای ساخت ۳۰ هزار مسکن تعاونی

صفحه اصلیخبرتأمین زمین برای ساخت ۳۰ هزار مسکن تعاونی
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
ساخت مسکن تعاونی

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن تعاونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور تامین شد.

بر اساس گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی مسکنی معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی خراسان شمالی گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت راه و شهرسازی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه هدف برنامه ریزی شده است.
او ادامه داد: این تعداد مسکن برای کارگران، بازنشستگان و مشمولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخته می شود که اقدامات اولیه انجام شده و منتظر واگذاری و تحویل زمین از طرف وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرح داد: تاکنون ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است و هزار واحد مسکن در ماه اسفند به متقاضیان در استان سیستان و بلوچستان تحویل داده می شود.

مسکنی همچنین در خصوص ورود تعاونی ها به نوسازی بافت فرسوده شهری گفت: در تفاهم نامه با شهرداری تهران ساخت پنج هزا واحد مسکن در قالب تعاونی مسکن محله ای برای احیای بافت فرسوده و فضای ناکارآمد شهری برنامه ریزی شده است.

۱۰۱ هزار تعاونی در کشور فعالیت می کند

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم ثبت تعاونی ها افزایش یافت و اکنون یک میلیون و ۸۴۷ هزار فرصت شغلی در تعاونی های کشور فراهم شده است.

بر اساس گفته ی مسکنی، هم اکنون از ۲۴۳ هزار تعاونی ایجاد شده، ۱۰۱ هزار تعاونی فعال می باشد.

مسکنی، مهم ترین اقدامات معاونت امور تعاون را افزایش ۲.۵ درصدی تعداد شرکت های تعاونی و رشد ۳.۵ درصدی تعداد شاغلین تعاونی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دانست و اشاره کرد: اعطای تسهیلات بانک توسعه تعاون ۱۸۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مهدی مسکنی در سفر یکروزه (دوشنبه) به خراسان شمالی ضمن دیدار با استاندار با فعالان بخش تعاونی استان و تعدادی از تعاونی های برتر شهرستان بجنورد و شیروان بازدید خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات مکانیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک