عوارض ساخت و ساز برای چه قشری رایگان است؟

صفحه اصلیخبرعوارض ساخت و ساز برای چه قشری رایگان است؟
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
عوارض ساخت و ساز

شهردار تبریز در خصوص رایگان شدن عوارض ساخت و ساز برای کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و ایثارگران مشمول قوانین ایثارگری در بودجه سال آینده توضیح داد.

بر اساس گزارش اخبار ساختمان، یعقوب هوشیار در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اعلام کرد: برای کلیه افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و ایثارگران مشمول قوانین ایثارگری، برای یک بار و یک واحد مسکونی تا سقف الگوی مصرف (۷۰ متر)، عوارض ساخت و ساز رایگان است.

وی ادامه داد: همچنین برای خیرین مسکن ساز و صندوق های خیریه که اقدام به احداث ساختمان برای این افراد می کنند، با ارائه معرفی نامه و اسناد از طرف سازمان های فوق الذکر، برای یک بار برای افراد معرفی شده، پروانه ساختمانی با رعایت ضوابط شهرسازی و بدون اخذ وجه صادر و در مرحله پایانکار به شرط انتقال اسناد به نام افراد معرفی شده تا سقف الگوی مصرف (۱۲۰ متر) رایگان خواهد بود.

بر اساس گفته‌ی هوشیار در صورتی که اسناد به نام افراد منتقل نشود، عوارض به‌روز محاسبه و اخذ خواهد شد.

در دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۲، این مورد با موافقت اعضای شورا به تصویب رسید.

برای اطلاع از قیمت درب ورودی و داخلی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30