۴۰۰ هزار فقره تسهیلات از سوی بانک مسکن

صفحه اصلیخبر۴۰۰ هزار فقره تسهیلات از سوی بانک مسکن
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
تسهیلات بانک مسکن

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صابر عسکرپور عضو هیأت مدیره و معاون امور مالی بانک مسکن گفت: بانک مسکن همکاری و هماهنگی ویژه‌ای با اهداف دولت سیزدهم داشته و این موضوع سبب شده تا تسهیلات اعطایی این بانک تا پایان دی‌ماه سال جاری از رقم ۱۰۷ هزار میلیارد تومان بگذرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی در ادامه بیان کرد: بانک مسکن در سال جاری ۴۱۹ هزار و ۶۰۵ فقره تسهیلات به متقاضیان اعطا کرده است، بر همین اساس تسهیلات اعطایی مشارکت مدنی طی ۱۰ ماهه سال جاری در این بانک بیش از ۶۱ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با این نوع تسهیلات در دوره مشابه سال قبل با افزایش ۳۴۷ درصدی روبرو بوده است.

عسگرپور افزود: علاوه بر اینکه بانک مسکن در حوزه تخصصی خود به ویژه طرح نهضت ملی مسکن به وظایف خود عمل کرده است، بلکه این بانک در سایر حوزه‌ها از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، اشتغال زایی و فرزندآوری نیز مشارکت مناسبی داشته است.

تسهیلات بانک مسکن

عسکرپور با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تسهیلات‌دهی بانک مسکن در سال ۱۴۰۱ در حوزه مسکن بوده است، گفت: بانک مسکن الگوی مناسبی در این زمینه با تسهیلات‌دهی در بخش مسکن و همراهی با برنامه‌های دولت در بخش مسکن از خود ارائه داده است. دادن این میزان تسهیلات علاوه بر راهبری مدیریتی، تلاش و پشتوانه کاری بدنه و کارکنان بانک مسکن را می‌طلبد که به خوبی این امر در بانک مسکن نمود دارد.

معاون امور مالی بانک مسکن گفت: نه تنها در بخش طرح نهضت ملی مسکن که روند تشکیل پرونده و افتتاح حساب تا تأمین مالی طرح‌ها به خوبی در بانک انجام می‌پذیرد، بلکه در سایر بخش‌ها نیز تسهیلات‌دهی در این بانک با شتاب مناسبی در حال اجراست که شاهد اعطای بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات و پرداخت بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان به طور کلی در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ هستیم.

وی در ادامه فرمود: تأمین مالی بخش مسکن در کشور از مجرای بانک تخصصی چون بانک مسکن هم باعث شفاف‌شدن اجرای پروژه‌ها در این حوزه می‌شود و هم آن را ساختارمند می‌سازد و از سوی دیگر با توجه به عارضه تورم در حوزه مسکن، سرعت مناسب تسهیلات‌دهی بانک نیز تاحدودی به برطرف کردن نیاز بازار مسکن و ایجاد تعادل در این حوزه کمک می‌کند که باید سایر مراحل اجرای پروژه‌ها نیز تسهیل شود.

برای اطلاع از قیمت تهویه مطبوع کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک