اجرای ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان

صفحه اصلیخبراجرای ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی مسکن فارسان

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه نهضت ملی مسکن فارسان گفت: بیش از ۵۰۰ پروژه با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در استان کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

غلامعلی حیدری در خصوص رویکرد انقلابی دولت و حضور در میان مردم صحبت کرد و گفت: در همه حادثه ها و مشکلات، مسئولان از رئیس جمهور گرفته تا وزرا و استانداران در منطقه مورد نظر حاضر و به صورت میدانی بررسی می نمایند که نمونه‌ی آن حضور سرزده رئیس جمهور در مناطق زلزله زده خوی بود.

او اشاره کرد که دشمن در تلاش است تا نظام و خدمات دولت را ناکارآمد جلوه بدهد. وی ادامه داد: آنچه در طول خدمت این دولت اتفاق افتاده، نشان می دهد جهت گیری و ریل گذاری صحیح است و دهه فجر فرصت مناسبی است که در جهت امید آفرینی در برابر فعالیت جدی دشمن، در هر فضایی که حضور داریم؛ کار کنیم و تبیین کنیم.

حیدری درباره نهضت ملی مسکن فارسان و مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان توضیح داد و گفت: فقط اعتبار مصوب شهرستان فارسان در این سفر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و بیش از اعتبار یک سال تملک دارایی کل استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در جلسه اختصاصی با ریاست جمهوری در مورد مشکلات استان، دستورات خوبی در خصوص ابلاغ مصوبات سفر داده شد که در حال پیگیری است.

نهضت ملی مسکن

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت: ۱۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان ثبت نام و تأیید نهایی شده اند. تاکنون به تعداد ۵۴۴ واحد در این شهرستان تأمین زمین صورت گرفته است و همزمان با دهه مبارک فجر به طور رسمی عملیات اجرایی این واحد ها شروع می شود.

مقصودی افزود: خوشبختانه در شهر فارسان و تعداد زیادی از شهرهای دیگر استان تهیه نقشه و عملیات ساخت و ساز توسط خود متقاضیان انجام می‌شود و راه و شهرسازی متولی تأمین زمین و تسهیل کننده تسهیلات، نظام مهندسی، صدور پروانه توسط شهرداری و آماده سازی است و با توجه به تجربیات گذشته، بهترین و موفق ترین حالت ساخت مسکن، همین مورد است.

او همچنین در مورد تأمین زمین به جهت ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن برای مابقی متقاضیان اظهار امیدواری کرد.

برای اطلاع از قیمت سقف و دیوار کاذب کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک