کاهش قیمت مسکن با انبوه سازی

صفحه اصلیخبرکاهش قیمت مسکن با انبوه سازی
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
کاهش قیمت مسکن انبوه سازی

بر اساس گفته ی استاندار خوزستان حسینی محراب، کاهش قیمت مسکن با انبوه سازی، زمینه ساز رقابت می شود. در این صورت انبوه سازان داخلی می توانند با رده های خارجی رقابت کنند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: قیمت مسکن طی سال های اخیر در بقیه کشورها یکسان بوده است و ما نیز باید مسکن را به سمتی ببریم که به عنوان پشتوانه و سرمایه برای امنیت روحی و اجتماعی خانواده ها تلقی شود.

بنا به گزارش اخبار ساختمان جلسه شورای مسکن استان خوزستان که با ریاست علی اکبر حسینی محراب بوده، برگزار شده است.

او توضیح داد: جوانانی که در ابتدای زندگی هستند باید سرپناهی داشته باشند تا بتوانند کانون خانواده را استوار نگه دارند. بسیاری از آسیب های اجتماعی حاصل تضعیف کانون خانواده است.

وی همچنین در خصوص سرلوحه قرار دادن رسیدگی به وضعیت اشتغال جوانان و رفع موانع توسط شورای مسکن صحبت کرد.

کاهش قیمت مسکن با انبوه سازی امکان پذیر است. حسینی محراب ادامه داد: محصولات با فناوری های بالا باید جایگزین سازه های سنگین شوند.

کاهش قیمت مسکن با انبوه سازی و نهضت ملی مسکن

استاندار خوزستان درباره کاهش قیمت مسکن شرح داد: یکی از راه های برون رفت تعاونی ها است به این معنا که مردم کار را بر عهده بگیرند؛ بنابراین تعاونی ها باید احیاء شوند.

همچنین وی به صحبت های رهبر انقلاب در خصوص اسلامی شدن معماری شهرها و شهرک های جدید اشاره کرده و گفت که باید سبک معماری اسلامی را مدنظر قرار دهیم.

او همچنین در خصوص زمینه سازی برای نهضت ارزان سازی مصالح توسط مسئولان شرح داد.

حسینی محراب گفت: فرمانداران باید نهضت ملی مسکن را اولویت کاری خود قرار دهند و همه ی جلسات مربوطه را به طور منظم و مستمر تشکیل دهند.

وی تاکید کرد که کیفیت فدای کمیت نشود. نیاز جامعه به مسکن باید برطرف شود؛ بنابراین از ابتدا در نقشه های مهندسی کیفیت و کمیت مدنظر قرار گیرد.

استاندار خوزستان درباره ضرورت داشتن تربیت تکنسین و نیروی ماهر به منظور نقش داشتن در خدمات مهندسی توضیح داد.

او در انتها ابراز کرد: در نهضت ملی مسکن به بافت های فرسوده درون شهر نیز توجه شود.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک