دادستان پایتخت به مالک های ساختمان های غیرایمن هشدار داد

صفحه اصلیخبردادستان پایتخت به مالک های ساختمان های غیرایمن هشدار داد
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
ساختمان های غیرایمن

دادستان تهران علی صالحی درباره هشدار به بیش از ۱۰۰ نفر از مالکان و متصرفان ساختمان های غیرایمن اعم از دولتی و خصوصی صحبت کرد.

بر اساس گزارش اخبار ساختمان دادستان تهران با اشاره به اینکه ساختمان های غیرایمن پایتخت مثل بمب ساعتی عمل می کنند گفت: دادستانی تهران در رابطه با ساختمان های ناایمن به صورت هفتگی جلسات مداومی برگزار می کند. در جلسه اخیر مصوب شد تا پایان سال جاری تمامی دستورالعمل ها توسط نهادهای متولی و مالکان ساختمان های ناایمن اجرایی شود.

او ادامه داد: جلسه ای با حضور نماینده دادستانی تهران، شهرداران نواحی ۲۲گانه پایتخت، مسئولان سازمان آتش نشانی، نمایندگان شورای شهر و بیش از ۱۰۰ نفر مالکان و متصرفان ساختمان های ناایمن اعم از دولتی و خصوصی در سالن همایش های آتش نشانی تهران برگزار شد و هشدارهای لازم به ایشان داده شده است.

علی صالحی شرح داد: به همه ی مالک های ساختمان های ناایمن هشدار داده شده که تا اتمام سال جاری، تمامی دستورالعمل های ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان را اجرا کنند. در غیر این صورت دادستانی تهران در راستای پیگیری حقوق عامه و برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی، با متخلفان برخورد خواهد کرد. همچنین اقدامات قاطعی را علیه متخلفان این حوزه لحاظ خواهد کرد.

ماجرای متروپل و افشای غیر رسمی فهرست ساختمان های غیرایمن پایتخت موجب شد شهرداری و آتش نشانی بارها به خطرات این ساختمان ها هشدار بدهند.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30