طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس

صفحه اصلیخبرطرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهضت ملی فردوس

همزمان با دهه فجر و در چهارمین روز با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان فردوس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در شهر فردوس آغاز شد.

به گزارش اخبار ساختمان، وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۷ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر فردوس گفت: در شهر فردوس پنج هزار ثبت نام کردند که ۲۰۷۰ نفر واجد شرایط و در شهر اسلامیه ۷۷۶ ثبت نام و ۱۸۵ نفر واجد شرایط و در باغستان ۹۸ نفر ثبت نام داشتیم که در مرحله پالایش قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سایت ۱۷ هکتاری شهر فردوس ۴۲۶ قطعه پیش بینی شده بیان کرد: اراضی به صورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) بوده و اراضی با کاربری تجاری، درمانی، آموزشی، درمانی و … تامین شده است و در صورت درخواست دستگاه ها می توانیم با واگذاری کاربری های عمومی خدمات روبنایی هم به صورت همزمان آغاز کنیم.

در پایان این مراسم و با دستور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی آماده سازی سایت ۱۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن و عملیات خاکبرداری یک قطعه دارای پروانه ساختمانی با تحویل قرارداد آغاز شد.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30