متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی از پرداخت وجه اولیه نهضت ملی مسکن معاف هستند

صفحه اصلیخبرمتقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی از پرداخت وجه اولیه نهضت ملی مسکن معاف هستند
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
نهادهای حمایتی-نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص معافیت متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی از پرداخت وجه اولیه نهضت ملی مسکن توضیح داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایوب اسداللهی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بسیاری از مردم به ویژه اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه توانایی پرداخت ۴۰ میلیون آورده اولیه طرح نهضت ملی مسکن را ندارند. افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت آورده اولیه معاف شدند تا گام مناسبی در حوزه مسکن برای محرومین برداشته شود.

اسداللهی افزود: برای دهک‌های یک تا سه (اقشار کم‌ درآمدی) فرآیندهایی دیده شده است. نخست آنکه با تفاهم‌ نامه‌هایی که امضا شده دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی به کمک وزارت راه و شهرسازی برای کمک به احداث مسکن اقشار کم ‌درآمدی آمدند. برای مثال قرارگاه امام حسن مجتبی، بنیاد مستضعفان در این طرح حضور دارند. بدین معنا آنها واحدهای مسکونی را می‌سازند تا به این طریق به آورده متقاضیان کمک کنند.

وی ادامه داد: در شورای عالی مسکن برای دهک‌های یک تا سه که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، مصوب شد تا اساساً در ابتدا آورده نیاورند و با حمایت‌هایی که در خصوص آن اقشار در وزارت راه و شهرسازی در خصوص آماده سازی زمین انجام می‌شود، کار احداث سرعت بگیرد. همچنین در خصوص تسهیلات این اقشار نیز مصوب شده که در ابتدای انجام کار ۲۰ درصد تسهیلات بانکی پرداخت شود.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات برقی و الکترونیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30