اخذ سند تک برگی برای ۱۰۰ هکتار اراضی زهک

صفحه اصلیخبراخذ سند تک برگی برای ۱۰۰ هکتار اراضی زهک
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
سند تک برگی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک در خصوص اخذ سند تک برگی برای حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی و املاک ملی این شهرستان بنام دولت در سال گذشته و به جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن صحبت کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی توضیح داد: صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده است. همچنین با جعل و زمین خواری مقابله می کند.

او ادامه داد: این اراضی از سازمان جهاد کشاورزی در محدوده حریم شهر به نام سازمان ملی زمین و مسکن سند خورده است. با توجه به اینکه یکی از مهم ترین راه‌های حفاظت از بیت المال مستند کردن اموال دولتی و اراضی است این اداره در سال جاری نیز اخذ سند تک برگ برای حدود ۱۰۰ هکتار دیگر از اراضی منطقه را در دستور کار قرارداده است.

باغبانی افزود: اخذ سند در اراضی ملی با هدف حفظ سرمایه های ملی و میهنی و مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرفات از اولویت های این اداره همسو با سیاست های کلان اداره کل راه و شهرسازی استان است.

برای اطلاع از قیمت انواع سنگ از سایت طراحان سازه بازدید کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30