تجهیز کارگاه ۵ شهر و شروع ساخت پروژه های نهضت مسکن

صفحه اصلیخبرتجهیز کارگاه ۵ شهر و شروع ساخت پروژه های نهضت مسکن
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
تجهیز کارگاه

به گفته‌ی مدیرکل راه و شهرسازی تهران، در ۵ شهر استان تهران عملیات تجهیز کارگاه انجام شده است و همچنین اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

بنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد: تجهیز کارگاه پروژه های نهضت ملی مسکن در پنج شهر رباط کریم، اسلامشهر، نصیرشهر، پاکدشت و پیشوا انجام شد و پیمانکاران با تمام قوا عملیات اجرایی این پروژه ها را انجام خواهند داد.

او ادامه داد: انشالله بیش از ۱۱ هزار واحد در این پنج شهر در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت که در رباط کریم ۵۰۰۰ واحد، در اسلامشهر ۲۷۰۰ واحد، نصیرشهر ۱۰۰۰ واحد ، پاکدشت ۷۰۰ واحد و پیشوا ۲۰۰۰ واحد ساخته خواهد شد.

محبت خواه در انتها افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و توجیه پیمانکاران، ساخت واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی با قوت و سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت.

برای اطلاع از قیمت درب، پنجره و شیشه کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30