درب ضد سرقت

درب ضد سرقت
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ بروزرسانی شده است.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری ظاهری درب های معمولی مستحکم تر میباشد. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل های این نوع درب ها بسیار تقویت شده اند و در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سارقین تامین می کنند.همچنین  ویژگی های دیگری از قبیل ضد اشتعال بودن و همینطور عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. لایه ی درونی آن از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند MDF ، HDF، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی داخل درب ها معمولا با پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود عایق صوتی و عایق حرارتی نیز باشد.

درب های ورودی باید متناسب با محل مورد استفاده انتخاب میشود. این نوع درب ها ویژگی های متفاوت دارند. به عنوان مثال درب های ساده فلزی که از دولایه ورق فولادی به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب پوشانده می شود.یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان هایی که امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان پذیر نیست استفاده کرد

درب ضد سرقت و مزایای استفاده از آن :

۱-طول عمر و دوام طولانی تر نسبت به درب های معمولی دارند.

۲-دارا بودن اجزاء مهمی چون زنگ، چشمی، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و… آنها را منحصربه فرد کرده است.

۳- این نوع درب ها عایق رطوبتی و عایق حرارت و بروردتی می باشند.

۴-عایق صوتی و نفوذ هرگونه غبار و آلودگی های هوای بیرون به فضای داخلی جلوگیری می کند.

۵-کاهش اتلاف انرژی

۶-درب ها دارای لولای امنیتی می باشند که باعث امنیت بالای این نوع درب میگردد.

۷-قفل این نوع درب ها  یکی از اجزای مهم این درب هاست استحکام بسیار بالایی داند و غیر قابل باز شدن هستند .

۸-نصب آسان.

۹- ضد آب بودن.

۱۰- روکش های متنوع در طرح و جنس های مختلف.

۱۱-  تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن.

۱۲-تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده.

۱۳-متنوع در سایز وابعاد و ضخامت درب.

معایب این نوع درب:

این نوع درب غیرقابل باز شدن در مواقع بحران و آتش سوزی می باشد. از این نوع درب ها ها قفلشان بدلیل عدم استاندارد در مواقع آتش سوزی قفلشان دچار ایراد میشوند.در این حالت افراد مانده در حریق نمیتوانند درب را باز کنند.آتش نشانان نمیتوانند حریق را مهار کنند. پس هنگام خرید درب ورودی توجه فرمایید.

درب ضد سرقت و اجزای تشکیل دهنده آن :

اجزاء و یراق آلات درب ها از سه عنصر اصلی تشکیل شده است. درب ضد سرقت از اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا پلی استایرن در داخل ، رویه های خاص و چشمی، قفل های اتوماتیک و … نیز می توان نام برد .

۱. سازه اصلی درب :

از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده شاسی درب می باشد. متریال اصلی درب ها محسوب میشود. تمامی اجزا و یراق آلات دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.

هرچه کیفیت ساخت بهتر باشد، امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. سازه اصلی درب ضد سرقت از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و ورق فولادی تشکیل می شود.

۲. جنس ظاهری رویه :

اصلی ترین بخش درب ها از لحاظ زیبایی رویه درب می باشد که می تواند یک درب را زیبا جلوه کند. با توجه به سلیقه های مختلف در جامعه ، در بازار  رویه های درب ضد سرقت دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ ساخته می شوند. اکثر طرح های رویه درب های مورد استفاده، دارای رویه های روکش طبیعی با طرح های برجسته ، نیم برجسته و صاف هستند.

۳. قفل و دستگیره :

یراق آلات مورد استفاده در این درب ها از اهمیت بالایی در درب ضد سرقت بهره می برند. تمام دربهای ضد سرقت مجهز به چشمی می باشند.دستگیره های مورد استفاده دارای طرح های متنوع و در رنگ های طلایی یا نقره ای هستند.

پست قبلی

پنجره دوجداره UPVC

پست بعدی

بازاریابی صنعت ساختمان

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30