مجله ساختمانی

پویش آجر به آجر

پویش آجر به آجر
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ بروزرسانی شده است.

آجر به آجر در مسیر ساخت و نوسازی مدارس ایران

پویش آجر به آجر به منظور سازمان نوسازی مدارس با مشارکت مجمع خیرین مدرسه­ ساز کمپین آجر به آجر را راه اندازی کرده است. در سال­های اخیر با کمک و تلاش خیرین و مشارکت مردمی در عرصه مدرسه سازی به شکوفایی چشمگیری رسیده است.

طی شناسایی و سرشماری مدارس در مناطق محروم و آسیب دیده باعث به وجود آمدن این طرح شده است. هزینه بالای ساخت و تجهیر مدارس باعث شده است تا افراد کمی توانایی شرکت در این امر خیر را داشته باشند. پویش ملی آجر به آجر در راستای ارج نهادن به فعالیت خیرین مدرسه ساز با هر سطح از توان مالی راه­ اندزی شده است.

از زمان شروع پویش آجر به آجر چهل و پنج هزار نفر در این طرح مشارکت داشته ­اند.

طرح آجر به آجر با هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی در میان تمام اقشار جامعه شروع به کار کرده است که این عدد نشان دهنده بازخورد مثبت در میان مردم است.  شرکت کنندگان در این پویش می­توانند انتخاب کنند که پول واریزیشان در کدام استان باشد، همچنین از طریق سایت مهر مدرسه و کدی که برای آن­ها تخصیص می­یابد می­توانند مسیر کمک­های خود را تا مرحله ساخت و آماده­سازی پیگیری کنند. با توجه به نیاز هر منطقه مدرسه از سه کلاس تا مدارس بزرگ­تر در نظر گرفته شده است.

طی جریان مدرسه سازی براساس رسالت سازمان نوسازی مدارس کشور مبنی بر ساخت فضاهای آموزشی جدید، به روز و ایمن در سراسر کشور، “با مشارکت مردم” همچنان ادامه دارد.

چند صباحی است که پویش ملی آجر به آجر توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با هدف «نهادینه سازی فرهنگ فعالیت خیرین گرانقدر مدرسه ساز» آغاز شده است، و در این راه خطیر، مردم عزیز ایران که همواره در تمامی زمینه ها و در سر بزنگاه های حوادث حامی و دست گیر یکدیگر بوده اند، در این راه نیز همراهی لازم را در پاک کردن غبار محرومیت از فضاهای آموزشی کشور دارند.

در سال‌های اخیر خیرین مدرسه ساز با ورود خود به عرصه مدرسه سازی باعث شکوفایی احداث فضاهای آموزشی شدند، به طوری که درصد قابل توجهی از مدارس کشور در سال‌های اخیر توسط خیرین نیک اندیش احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. به همین منظور بر اساس اسناد بالادستی مانند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بستری برای حضور و مشارکت مردم فراهم شد تا بتوانند در موضوعات اجتماعی سهیم باشند.

بسته تحولی مشارکت‌های مردمی و در ذیل آن پویش ملی و همگانی در همین راستا و به منظور ارج نهادن به فعالیت خیرین مدرسه ساز راه‌اندازی شد و در کنار آن موضوع جذب خیرین با هر میزان بودجه در ساخت مدارس کلید خورد.

از زمانی که پویش ملی آجر به آجر وارد فاز اجرایی شده است، مورد استقبال هم میهنان عزیز و خیر اندیش قرار گرفته است و بیش از ۴۵ هزار نفر از مردم، مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان به موضوع مدرسه سازی تاکنون در این امر مهم مشارکت خود را اعلام کرده‌اند و هم‌چنان جای بسیاری دیگر از مردم خالی است.

در این پویش همدلانه، هموطنان با هر بضاعت می‌توانند حتی به اندازه خرید یک آجر در مدرسه‌سازی مشارکت کرده و سهمی را در محرومیت زدایی آموزشی کودکان این سرزمین داشته باشند.

به این منظور، هموطنان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت آجر به آجر دات کام  مراجعه نموده و با هر میزان بضاعت مالی در این امر حسنه مشارکت داشته و پوستر و بیلبورد اختصاصی خود را بسازند

توجه

این مقاله را در وب سایت ” آجر رو آجر ” جهت آشنایی شما با طرح نیکوکاری مدرسه سازی ارائه کردیم و این وب سایت و این مجموعه هیچ ارتباطی به ” پویش آجر به آجر ” ندارد .

می توانید با جستجوی دقیق تر در اینترنت وب سایت پویش آجر به آجر رو بیابید .

پست قبلی

مصالح ساختمانی

پست بعدی

نازک کاری در صنعت ساختمان

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30