تغییر کاربری و توضیح شهرداری تهران در این باره

صفحه اصلیخبرتغییر کاربری و توضیح شهرداری تهران در این باره
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
تغییر کاربری

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران درباره مساله تغییر کاربری در تهران شرح داد. این توضیح در واکنش به گزارشی که پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ در خصوص «تامین تهران یا تغییر کاربری؟» منتشر شده بود، می باشد.

بر اساس گزارش اخبار ساختمان، توضیح در خصوص تغییر کاربری بدین شرح است:
بدینوسیله ضمن تاکید بر اینکه شهرداری تهران هیچگونه تغییر کاربری در خصوص درخواست های مالکین مغایر با ضوابط و مقررات ملاک عمل ندارد، به آگاهی می رساند لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری پایتخت به استناد اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها مصوب مورخ ۰۹/ ۰۵/ ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، ابلاغی به شماره ۷۹۲۶۱ مورخ ۱۱/ ۰۵/ ۱۴۰۱ و همچنین در چارچوب ضوابط طرح راهبردی-ساختاری توسعه و عمران شهر تهران مصوب سال ۱۳۸۶ (طرح جامع) و ضوابط و مقررات طرح تفصیلی یکپارچه کلانشهر تهران و مطابق پهنه بندی های چهارگانه و فراهم بودن شرایط امکان بارگذاری به صورت کاربرد غیرمسکونی (تجاری، خدماتی، اداری و صنعتی یا اختلاطی از این فعالیت ها) در زیرپهنه های S و M (تجاری و مختلط) برای املاک که در همین خصوص صرفا در چارچوب ضوابط زیرپهنه های مذکور و کاملا منطبق با مفاد اسناد فرادست بوده، پیش بینی و ارائه شده است.

ضمنا در همین راستا حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به منظور کنترل ضوابط ابلاغی طی هوشمندسازی سامانه شهرسازی نسبت به صدور پروانه های ساختمانی منطبق با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی یکپارچه شهر تهران اقدام می کند و در حال حاضر پروانه ساختمانی مغایر با ضوابط و مقررات مذکور صادر نمی شود.

برای اطلاع از شرط سازنده ها برای بازگشت به بازار مسکن کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30