بهارستان پایلوت بازآفرینی کشور

صفحه اصلیخبربهارستان پایلوت بازآفرینی کشور
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
بهارستان پایلوت بازآفرینی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ترسیم نقشه راه برای ستادهای بازآفرینی شهرهای کشور خبرداد که بهارستان پایلوت بازآفرینی کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان بهارستان خطاب به شهرداران سه شهر (صالحیه، نسیم شهر و گلستان) گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به بهارستان و پایلوت شدن این شهر برای بازآفرینی و تعامل مثبت و سریع شرکت بازآفرینی شهری، آمادگی خود را برای هر گونه کمک، تعامل و کار سازی اعلام می کنیم.

محبت خواه بیان کرد: مطالعات دقیق در حوزه بافت های سکونتگاهی و فرسوده سه شهر صالحیه، نسیم شهر و گلستان اولین قدم برای نوسازی بافت های فرسوده بهارستان است که باید هرچه سریع تر انجام شود.

وی در ادامه گفت: از ۱۶ ستاد شهرستانی استان تهران در پایان سال جاری ارزیابی خواهد شد و سه شهر اول تا سوم به استانداری تهران معرفی می شوند.

محبت خواه به اهمیت شتاب بخشی به نوسازی مسکن و لزوم خدمات رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان در موضوعات هفت گانه روبنایی و زیربنایی اشاره کرد. وی گفت: در حوزه بازآفرینی تمام دستگاه های شهرستانی مسئولند و این تنها وظیفه وزارت راه و شهرسازی نیست. بهارستان برای نوسازی نیاز به عامل تمامی دستگاه های عضو شامل آموزش و پرورش، بهداشت، برق، آب، گاز، نیروی انتظامی، بهزیستی و … دارد.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30