همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن لازم است

صفحه اصلیخبرهمکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن لازم است
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
همکاری بانک های عامل

در جلسه شواری تامین مسکن استان آذربایجان غربی در خصوص لزوم همکاری همه جانبه بانک ‌های عامل در پرداخت تسهیلات مسکن صحبت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات مسکن توسط بانک‌های عامل لازمه اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) گزارش داد: در جلسه شواری تامین مسکن که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد یاسر رهبردین توضیح داد: بانک‌های عامل باید روند پرداخت تسهیلات بانکی را برای طرح‌های نهضت ملی مسکن تسهیل کنند تا کار به درستی اجرایی گردد.

وی افزود: واگذاری اراضی در برخی از شهرهای آذربایجان غربی به صورت ساخت خانه های ویلایی بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.

رهبردین درخصوص وضعیت تعاونی های مسکن مهر گفت: حل مشکلات ۶۳۶ واحد مسکن مهر در قالب ۱۱ تعاونی مسکن در اولویت بوده و تامین خدمات زیرساختی نیز در سریعترین زمان ممکن دنبال می شود. در بخش اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، بازنگری طرح های هادی روستایی جهت توسعه مسکن، در روستاهای سراسر استان به جد پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها موجب مهاجرت معکوس به روستاها و رونق بیش از پیش روستاها را به همراه دارد.

رهبردین ادامه داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارومیه بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی بافت فرسوده در قالب طرح بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است که امتیازات و مشوق هایی برای افرادی که نسبت به نوسازی می کنند تعلق می گیرد.

او اعلام کرد: اجرای روند طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های مهم استان بوده که با جدیت از طرف مسئولان استانی و کشوری در حال پیگیری است و مشارکت تمام دستگاه های ذیربط به خصوص بانک های عامل مورد انتظار است.

برای اطلاع از قیمت بتن و فراورده های بتنی از سایت طراحان سازه بازدید کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30