قیمت وام مسکن

صفحه اصلیخبرقیمت وام مسکن
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
قیمت وام مسکن

قیمت وام مسکن متاهلین برای ساکنان تهران معادل پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیون تومان و ساکنان شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر معادل پرداخت بیش از ۸۰ میلیون تومان امکان پذیر می باشد.

بر اساس گزارش اخبار ساختمان، اخرین قیمت اوراق مسکن در فروردین و اردیبهشت سال گذشته هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) ۱۲۶ هزار تومان و درخرداد ماه نیز ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان می باشد.

هر برگ اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر ماه سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان، در مرداد ماه سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان و در شهریور سال گذشته نیز ۱۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت این اوراق در ماه مهر سال گذشته ۱۲۵ هزار تومان، در آبان‌ ماه ۱۲۶ هزار تومان و آذر ماه ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان داد و ستد می شود. اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ و بهمن سال گذشته نیز ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ و ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان ارزش گذاری شده است. این اوراق در سال جاری ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله می شود.

قیمت وام مسکن و قیمت اوراق

بر اساس گزارش های بدست آمده، قیمت وام مسکن برای افرادی از ساکنان تهران که مجرد هستند تا مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این مبلغ شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می شود. در نتیجه دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام با خرید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن امکان پذیر خواهد بود. در واقع هزینه این تعداد اوراق با تسه ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تومانی، ۵۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان می شود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۲۰ میلیون و ۱۱۲هزار تومان خرید شود، مجموع هزینه خرید اوراق ۷۰ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان می شود.

قیمت وام مسکن متاهلین تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان می باشد. در واقع برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و۸۰ میلیون تومان وام جعاله در نظر گرفته شده است. برای این امر زوجین برای خرید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن باید ۱۰۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان پرداخت کنند. همچنین برای وام جعاله ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن معادل ۲۰ میلیون و ۱۱۲ هزار تومان باید پرداخت شود که جمعا مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۶۷۲ هزار تومان خواهد شد.

قیمت وام مسکن در مرکز سایر استان ها و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر، سقف تسهیلات برای مجرد ها ۱۶۰ میلیون و برای متاهلین ۳۲۰ میلیون تومان می باشد. در نتیجه مجردها باید ۳۲۰ برگه تسهیلات خریداری و در اصل ۴۰ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان پرداخت کنند. متاهلین نیز باید ۶۴۰ برگه خرید و ۸۰ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان پرداخت کنند.

برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک