همگرایی دستگاه های اجرایی و شتاب در طرح نهضت ملی مسکن

صفحه اصلیخبرهمگرایی دستگاه های اجرایی و شتاب در طرح نهضت ملی مسکن
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
همگرایی دستگاه های اجرایی

بر اساس گفته ی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تعامل و همگرایی همه دستگاه های اجرایی استان، شتاب در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان را شاهد خواهیم بود.

بنا بر گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد خانچی گفت: عزم جدی دولت رفع مشکلات و موانع ساخت مسکن است. با همگرایی که بین دستگاه های اجرایی در حوزه مسکن بعمل آمده به زودی شتاب چشم گیری در حوزه ساخت مسکن نمایان خواهد شد.

خانچی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح بیش از ۱۴۰۰ مسکن در شهرهای اهواز، امیدیه، بندرامام، آبادان، خرمشهر، رامشیر، ماهشهر، بهبهان و شوشتر خواهیم بود.

وی در خصوص نگاه دولت مردمی سیزدهم به محرومین و افتتاح بیش از ۴۵۰ واحد مسکونی ویژه مناطق محروم در ایام دهه فجر توضیح داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به فعال بودن طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: تمام مشکلات پیش روی این طرح را رصد کرده و با تمام توان بدنبال تحقق اهداف این طرح هستیم.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات برقی و الکترونیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30