ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

صفحه اصلیخبرممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
امتیاز مسکن ملی

به گفته ی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم معاملات امتیاز مسکن ملی وجاهت قانونی ندارد. وی گفت هرگونه خرید، فروش، نقل و انتقال امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و در صورت بروز مشکل ما هیچ مسئولیتی نخواهیم داشت.

بنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، محمد صادقی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم توضیح داد: ما در دفعات مختلف تاکید کرده‌ایم که هرگونه خرید و فروش امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان قم غیرقانونی است.

صادقی ادامه داد: از ابتدای سال تا به امروز جلسات مختلفی را با دستگاه قضا و ستاد پیشگیری از جرم اداره ‌کل دادگستری استان قم برگزار کردیم و در نتیجه به همه دفترخانه‌ها و دفاتر مشاور املاک سطح استان ابلاغ گردید که هرگونه خرید، فروش، نقل و انتقال در این زمینه غیرقانونی است.

او اظهار کرد: طبق قانون ما فقط کسانی را می‌شناسیم که در سامانه ثبت‌نام کرده و به آن‌ها پیامک رفته است، در صورت هرگونه تخلف ما هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهیم داشت.

صادقی در نهایت شرح داد: طبق اعلام قبلی آخرین مهلت واریزی آورده ۴۰ میلیون تومانی دوم تا پنجم اسفند ماه تمدید شده بود که با توجه تعطیلی روز جمعه این زمان یک روز دیگر تمدید شد.

برای اطلاع از قیمت تاسیسات مکانیکی کلیک کنید.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30