انتخاب رنگ درب ورودی

رنگ درب ورودی
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ بروزرسانی شده است.

انتخاب رنگ درب ورودی

در دنیای مدرن امروزه انتخاب یک درب ورودی مناسب در رنگ و مدل های گوناکون در بازار یافت می شود.انتخاب رنگ برای استقبال از مهمان ها به منزلمان مستلزم آشنایی با انواع رنگ ها میباشد. درب ورودی خانه با کمی زرق و برق به تقاضای سلیقه های شخصی افراد بتوان منحصر به فرد نمود و رنگ آمیزی کردن درب منزل یکی از سریع ترین و زیباترین راه برای تغییر ظاهر خانه می باشد.

رنگ هایی که برای درب منزل بکار می رود اکثرا در سه رنگ خنثی گرم، سرد بوده و رنگ های مورد پسند، در بسیاری از افراد رنگ های سرد و گرم می باشد و به ندرت رنگ های خنثی مورد پسند افراد واقع میگردد. با استفاده از طرح و رنگ های مختلف برای درب ورودی، خانه خود را متفاوت کنید.

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی از رنگ سیاه وسفید و ترکیبی از این دو رنگ میباشد که رنگ های طوسی در تنالیته های مختلف بوجود می آورد. رنگهای خنثی باعث می شوند انسان به سایر رنگهایی که در کنار درب ورودی قرار گرفته اند، توجه و زیبایی خاص نشان دهد.

۱-رنگ مشکی

رنگ درب ورودی
رنگ مشکی می تواند یک درب ظریف و کلاسیک و شیک و دراماتیک در ذهن تداعی کند مشکی براق جلب کننده ذهن افراد میباشد که باشکوه و عظمت برای نمای خانه شما به وجود می آورد. برای این که رنگ مشکی در ورودی خانه شما برجسته تر و بارزتر جلوه کند باید از رنگ چاشنی و متضادی برای قسمت های دیگر نما استفاده کنید.

۲-رنگ سفید

رنگ درب ورودی

درب سفید، جذاب و کلبه ای به نظر می رسد، علاوه بر رنگ، ما قبلا شیک ترین طراحی برای درب ورودی ساختمان منزل شما را نیز پیشنهاد داده ایم ایگرم تری با این رنگ کم حال و متناسب با دیوار خواهید داشت. گلدان های حاوی درختچه های کوتاه در دو طرف درب، آن خشکی را از بین می برند و شکلی جذاب به نمای ظاهری خواهد بخشید.

رنگ های سرد برای درب ورودی

رنگ های سرد مورد علاقه شما برای درب ورودی خانه عمدتا شامل رنگ آبی و بنفش و یا ترکیبی از آن دو است. رنگ سبز نیز می تواند از رنگ های سرد در نظر گرفته شود ولی اگر رنگ زرد آن زیادتر باشد، از رنگ های گرم در نظر گرفته می شود. اگر شما در یافتن رنگ مکمل سرد، برای درب ورودی با مشکل مواجه هستید سعی کنید به جای آن از رنگ نمونه آن رنگ گرم را امتحان نمایید.

۱-آبی

رنگ درب ورودی
درب آبی رنگ یک خانه فقط نمادی برای ساحل دریا نیست، بلکه الهام گرفته از خانه هایی می باشد که در حال تبدیل شدن به خانه های مُدرن در سبک کلاسیک می باشد. درب های آبی و فیروزه ای رنگ متنوع بوده و همانند قرار دادن یک رنگ جدید خنثی در بین سایر رنگ ها می باشد.

۲-یاسی

رنگ درب ورودی

این رنگ بنفش کمرنگ هزار ساله بوده و در عصر حاضر در راهروی ورودی منزل و در دکور خانه ها بیشتر دیده می شود. با اینحال به تازگی تاکید بر روی رنگ های اصلی همچون؛ بنفش یاسی و گل تلفونی بوده و این رنگ و در نهایت مورد قبول در مکانها و مجموعه های بزرگ می باشد.

بنفش یاسی برای درب ورودی یک انتخاب جسورانه بوده و در دریایی از رنگ سفید نشاندهنده شخصیت خاص شما بوده و بعنوان فردی خلاق مطرح می گردید.

۳-سبز

رنگ درب ورودی
افراد که طرفدار سبک مدرن و کلاسیک قدیمی هستند به تازگی به تاثیر این رنگ بر روحیه فردی و ایجاد نشاط و شادی در خانه هایشان پی برده اند. رنگ سبز نعنایی در حال حاضر یک رنگ محبوب بوده اما شما توانایی مهیا کردن لوازم و اسباب برای چنین طرح عظیمی را ندارید. تغییر رنگ درب ورودی راهی آسان برای در آوردن خانه از حاشیه و دیده شدن آن می باشد.

۴-آبی آسمانی

رنگ درب ورودی
کلبه نُقلی یا خانه ای رو به ساحل دریا که دارای درب ورودی با رنگ آبی روشن می باشد بسیار زیبا بوده و در نگاه اول عاشق آن می شوید. ما با فکر رفتن به خانه ای با رنگ آبی جدید و شگفت انگیز با حاشیه هایی سیاه و طرح های رنگارنگ بوده و رنگ سبز سرخابی و آبی آسمانی نیز بسیار جذاب می باشد.

۵-ارغوانی

رنگ درب ورودی

برای درب ورودی انتخاب رنگ ارغوانی انتخابی بینظیر و فوق العاده بوده امّا ترکیبی از رنگ ارغوانی می تواند ظاهر خانه شما را تغییر دهد. این روزها بسیار رنگ محبوب و مخاطب بسیاری جذب خود کرده است و انتخاب مناسبی می باشد.

انتخاب رنگ ارغوانی برای درب ورودی خانه آن است که نگاهی بسیار دقیق داشته و همچون انتخاب جواهرهای گران قیمت به آن توجه زیادی داشته باشید.

۶-سبز روشن

رنگ درب ورودی
رنگی جذاب در قرن اخیر که برای درب های ورودی مُدرن و هر سبک خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ سبز در اواسط قرن با انتخاب رنگی جدید که ترکیبی از رنگ آن، در زمینه زرد می باشد. ذغال سنگ خاکستری، قهوه ای تیره با کناره های سیاه در یک پس زمینه پُر مایه که در لمس با دست رنگ سبز روشن دیده می شود.

۷-آبی کاربنی

کاربنی یک رنگ جدید و ترکیبی بدست آمده از رنگ آبی است. این رنگ ترکیبی از رنگ آبی، رنگی شاد بوده و برای درب ورودی بسیار مورد پسند بوده و این رنگ تقریبا برای هر سبک خانه ای مناسب می باشد.

یک خانه نُقلی در سبک سنتی به همراه درب کاربنی رنگ جاذبه زیادی دارد و بسیار مهم می باشد. خانه های سنتی در مزارع و یا کنار دریا می توانند دارای درب ورودی آبی کاربنی باشند.

رنگ های گرم در درب ورودی

رنگ های پاییزی معمولا اولین تصویری است که ما در حین نگاه کردن به رنگ های روشن می بینیم. رنگ زرد، نارنجی، قرمز و همه برای ما مهم و حساس بوده و برای ورودی خانه و شیروانی مورد توجه می باشد. رنگ گرم رنگ هایی هستند که خود بهترین نمونه از پالت رنگ ها بوده و برای درب ورودی بسیار مناسب می باشد.

۱-رنگ زرد

رنگ زرد درب ورودی

رنگ زرد روشن و یا زرد روغنی برای درب ورودی که این رنگ بیشتر مورد پسند و بسیار شاد و زنده می باشد و و در هر مکانی بخوبی دیده می شود. یک درب زرد خوش رنگ برای زدن در مجاورت آن دلیل خوبی است. یک درب زرد در تابستان و در طول سال احساس دلچسبی به ورودی خانه شما میبخشد.

رنگ زرد برای درب با طرح های خنثی بسیار عالی است. رنگ سورمه ای یا سبز تیره نیز برای ظاهر خانه تان بسیار فوق العاده می باشد.

۲-رنگ مرجانی (نارنجی متمایل به قرمز)

رنگ درب ورودی
رنگ های مرجانی در قرن حاضر برای درب های ورودی مُدرن انتخاب بسیار انتخاب مناسبی می باشد. این رنگ انرژی دهنده بوده و یکی از تازه ترین و بهترین رنگ برای سبک خانه شما می باشد. رنگ مرجانی یک رنگ برجسته و تزئینی بوده و مانند برگ های سبز درختان، رنگی زنده بوده و می تواند خانه شما را از خفا و تاریکی رها سازد.

۳-صورتی

شما ممکن است در انتخاب رنگ ها به دلیل فراوانی آن تردید داشته باشید امّا می توانید رنگ صورتی را انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید رنگ متمایل به صورتی کم رنگ یا یک درجه پر رنگ تر را برگزینید. می توانید چند نمونه از رنگ های دلخواه خود را انتخاب کرده و بطور همزمان برای درب مورد استفاده قرار دهید.

۴-رنگ قرمز

رنگ درب ورودی قرمز
رنگ قرمز زیاد انتخاب می شود. شما ممکن است در انتخاب رنگ ها به دلیل فراوانی آن تردید داشته باشید امّا می توانید رنگ صورتی را انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید رنگ متمایل به صورتی کم رنگ یا یک درجه پر رنگ تر را برگزینید. می توانید چند نمونه از رنگ های دلخواه خود را انتخاب کرده و بطور همزمان برای درب مورد استفاده قرار دهید.
پست قبلی

جارو مرکزی

پست بعدی

آنتن مرکزی

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک