مجله ساختمانی

چگونه بازدهی تبلیغات پیامکی را افزایش دهیم؟

تبلیغات پیامکی
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ بروزرسانی شده است.

تبلیغات پیامکی بر خلاف تصور خیلی  از افراد، امروزه یکی از موثرترین روش تبلیغات است. آمار نشان می دهد که میزان خوانده شدن تبلیغات پیامکی به مراتب بیشتر از دیگر روش های تبلیغات است. اما این تاثیر گذاری منوط به رعایت اصول تبلیغات پیامکی و خلاقیت در متن تبلیغاتی خواهد بود.

همه ما روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنیم. چه می شود که بعضی از این پیامک ها نظر ما را جلب کرده و حتی از طریق آن پیامک خریدی انجام می دهیم؟

 

اصول تبلیغات پیامکی برای بازدهی بالا

ارسال در زمان مناسب:

اولین نکته انتخاب زمان درست برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. وقتی شما در زمان مناسبی پیامک خود را ارسال نکرده باشید، قطعا بازخورد مناسبی هم نخواهید گرفت. هیچوقت پیامک را دیرتر از ساعت ۲۰ و یا در صبح زود ارسال نکنید. برای ساعت استراحت مخاطبانتان ارزش قائل باشید.

اگر با ارسال پیامک در زمان نا مناسب باعث آزار مخاطب شوید، قطعا پیامک شما بی فایده خواهد بود.

طول پیامک:

سعی کنید متن پیامکی بیشتر از ۳ بخش نباشد. در اینصورت مخاطب به احتمال زیاد پیامک شما را کامل نخواهد خواند و شما شانس جذب را از دست خواهید داد.

لحن محترمانه:

متن پیامک در عین جذابیت و صمیمیت حتما محترمانه باشد.

ارائه ارزش برای مخاطبان
مخاطبان هرگز پیامک‌های تبلیغاتی را دنبال نمی‌کنند مگر اینکه احساس کنند آن محتوا برایشان ارزش دارد. بنابراین، مراقب باشید که محتوای ارسالی حاوی اطلاعات مفید، تخفیف‌ها، یا پیشنهادهای ویژه باشد.

متن لاتین:

تا جای ممکن از کلمات لاتین در متن پیامکی خود استفاده نکنید. برای خیلی ها خواندن کلمات لاتین دشوار بوده و شاید معنی کلمه یا اصطلاح لاتین را متوجه نشوند. دلیل دیگر هم اینکه ممکن است ترکیب کاراکتر های فارسی و لاتین باعث بهم ریختگی در نمایش شوند و خوانایی متن از بین برود.

اشتباه تایپی یا غلط املایی:

حتما پیش از ارسال متن خود را به دقت بخوانید که غلط تایپی و یا املایی در متن نباشد. یک متن ایرادات نگارشی ارزش پایینی در نظر مخاطب خواهد داشت.

مختصر و مفید:

در متن پیامک داستان سرایی نکنید. توضیح واضحات ندهید. گزافه گویی نکنید. سعی کنید در حداقل کلمات ادای مطلب کنید. اگر پیشنهاد ویژه ای دارید بخوبی در متن آنرا بیان کنید. شروع متن بهترین نقطه برای ارائه پیشنهاد جذاب است.

ارسال با نام:

وقتی ابتدای متن پیامک نام گیرنده درج شود، توجه مخاطب جلب شده و پیامک را باز می کند. پس اگر نام مخاطبان پیامکی خود را دارید، سعی کنید با نام شخص برایش پیامک ارسال کنید تا بازدهی تبلیغاتتان افزایش یابد.

تلفن و راه ارتباطی:

حتما در انتها راه تماس که معمولا شماره تلفن است را ذکر کنید. برای درج شماره تلفن حتما کد شهر را در ابتدا قرار دهید. زیرا با کلیک روی شماره امکان شماره گیری فراهم میشود. با اینکار تا ۵۰% تماس ورودی از تبلیغات پیامکی افزایش خواهد یافت.

محدودیت تبلیغات پیامکی
از ارسال پیام‌های تبلیغاتی به میزان زیاد خودداری کنید. ارسال پیام‌های اسپمی و زیاد می‌تواند باعث تحریک مخاطبان و کاهش اعتماد آن‌ها به کسب‌وکار شما شود

رقابت با تبلیغات دیگر
همیشه رقابت با تبلیغات دیگر را در نظر بگیرید. سعی کنید محتوا و استراتژی‌های بازاریابی خود را از دیگران متمایز کنید تا توجه بیشتری به شما جلب شود.

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر پنل ارسال پیامک انبوه به سازندگان را برای کاربران طراحی نموده است. شما می توانید به کمک آن به سازندگانی که انتخاب می کنید پیامک انبوده ارسال کنید. ارسال پیامک در زمان مشخص و ارسال با نام گیرنده از امکاناتی است که می توانید بازدهی پیامک خود را افزایش دهید.

آیا تبلیغات پیامکی هزینه‌بر است؟
بله، تبلیغات پیامکی هزینه دارد و اغلب با بازدهی بالا همراه است.
آیا می‌توانم پیام‌های تبلیغاتی را به مخاطبان غیر هدف ارسال کنم؟
خیر، ارسال پیام‌های تبلیغاتی به افرادی که به محصول یا خدمات شما علاقه‌مند نیستند، موفقیتی نخواهد داشت.
آیا باید پیام‌های تبلیغاتی را به صورت دوره‌ای ارسال کنم؟
بله، ارسال دوره‌ای پیام‌های تبلیغاتی، به کمک به خاطرسپاری برند و افزایش اعتماد مخاطبان کارآمد است
چگونه می‌توانم بازدهی تبلیغات پیامکی را اندازه‌گیری کنم؟
از ردیابی کدها و لینک‌های منحصربه‌فرد در پیام‌های تبلیغاتی استفاده کنید تا بازدهی کمپین‌های خود را اندازه‌گیری کنید.
آیا می‌توانم از تصاویر و گرافیک‌ها در پیام‌های تبلیغاتی استفاده کنم؟
بله، استفاده از تصاویر و گرافیک‌ها می‌تواند جذابیت پیام‌های تبلیغاتی را افزایش دهد و تأثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد.
پست قبلی

۵ نکته مهم در فروش درب و پنجره UPVC

پست بعدی

معرفی بهترین جنس های کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک