معرفی پروژه های ساختمانی کرج

اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کرج
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ بروزرسانی شده است.

بازار ساخت و ساز کرج

از آنجایی که در چند سال اخیر تعداد ساختمان های در حال ساخت کرج افزایش چشمگیری پیدا کرده است، بازار هدف ارزشمندی برای فعالین صنعت ساختمان در شهر کرج فراهم شده است. از این رو، مشاغل مرتبط با ساختمان در صدد آن هستند تا سهم خود را از بازار ساخت و ساز شهر کرج به دست بیاورند. در این مقاله قصد داریم مطالبی مفید ( مثل معرفی شماره سازندگان کرج ) برای جذب مشتری از بازار ساختمان کرج را برای شما توضیح دهیم.

اگر از فعالین حوزه صنعت ساختمان هستید مثل تولید کنندگان مصالح ساختمانی یا فروشنده آهن آلات، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کرج و سازندگان ساختمان کرج نیز آشنا خواهید شد.

کرج بزرگ از ادغام شدن محدوده های سه شهرداری کرج، مهرشهر و رجایی شهر و اضافه شدن مناطق فردیس و میان جاده به آن شکل گرفته است. در نتیجه به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان البرز با سرعت زیاد در مسیر رشد قرار گرفته است. از این رو باعث بوجود آمدن کانون های جمعیتی متعددی مانند کمال شهر، ماهدشت، مشکین دشت، محمد شهر شده است. امروز این کلانشهر بزرگ با جمعیتی حدود ۲ میلیون نفر و مساحتی بیش از ۱۶۰ کیلومتر مربع چهارمین کلانشهر بزرگ کشور محسوب می شود.

افزایش جمعیت و رشد ساختمان سازی در کرج

پس از برقراری ارتباط شهری از طریق مترو بین تهران و کرج، افزایش جمعیت ساکن در کرج سرعت بیشتری گرفت. کسانی که از شهر های دیگر به مقصد تهران برای کسب درآمد بیشتر، موقعیت شغلی بهتر آمدند، بهترین گزینه برای سکونت را شهر کرج دانستند. هزینه مسکن در شهر کرج نسبت به تهران به اندازه قابل توجهی پایین تر بود. از جهت دیگر می توان به سیاست دولت در تمرکز زدایی جمعیت و فعالیت از شهر تهران اشاره داشت. شهر کرج به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن بستر و ساختار طبیعی مساعد مورد توجه ویژه قرار گرفت. این افزایش جمعیت شهر کرج، زمینه ساز گسترش فضای شهری و ساخت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی زیاد در شهر کرج شده است.

تسهیل ساخت و ساز در کرج

فرآیند دو مرحله ای شدن صدور پروانه در راستای تسهیل ساخت و ساز صورت گرفته و به شهرداری ابلاغ شده است. در فرایند جدید مالکان و سازندگان معطل نمی شوند. بدین معنی که چنانچه مالک مورد نظر، طراح ساختمان را به شهرداری معرفی کند، پروانه صادر می شود و سه ماه به مالک زمان داده می شود که مهندسان ساختمان خود را مشخص نماید.

اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کرج

رونق ساخت و ساز در کرج

وقتی مطالب گفته شده را جمع بندی کنیم، به این نتیجه می رسیم که ساخت و ساز در استان کرج به شدت رونق گرفته است. فعالین در صنعت ساختمان می توانند سهم خود را از این بازار بوجود آمده بدست آورند.

مراجعه حضوری و پیدا کردن ساختمان های در حال ساخت کرج و شماره تلفن سازندگان ساختمان کرج روش خوبی هست، اما باعث صرف هزینه گزاف و زمان زیاد برای هر مجموعه خواهد شد. با این فرض که از این روش ساختمان ها پیدا شوند، مهم آن است که در مرحله مناسب برای محصولات و خدمات شما باشند. در غیر اینصورت یا از مرحله مناسب گذشته اند و دیگر به محصولات و خدمات شما احتیاج ندارند. در حالت دیگر ممکن است ساختمان هنوز به مرحله مناسب کسب و کار شما نرسیده باشد. باید مداوم ساختمان را زیر نظر بگیرید تا به مرحله مناسب برسد. با توضیحات ارائه شده متوجه خواهید شد که این روش بسیار سخت و هزینه بر خواهد بود.

شماره سازندگان ساختمان کرج

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر بهترین راه حل برای پیدا کردن پروژه های مناسب کسب و کار شما در کرج را ارائه می دهد. تیم پرسشگری ‘آجر رو آجر’ روزانه به صورت مویرگی در شهر کرج و حومه، پروژه های در حال ساخت را شناسایی می نماید. اطلاعات کامل پروژه از قبیل آدرس، متراژ، طبقه، واحد، زیر بنا، نام سازنده و اطلاعات تماس آنها را ثبت می نمایند. به صورت روزانه و مستمر به صورت حضوری از پروژه ها بازدید نموده و مرحله جدید را در سیستم ثبت می کنند. تیم بازنگری ‘آجر رو آجر’ در محیط شرکت، این اطلاعات را صحت سنجی نموده و پس از اطمینان از درستی اطلاعات، و بالاخص اطلاعات تماس، آن را تایید می نمایند. خروجی این کار می شود بانک اطلاعات ساختمان کرج.

مناطق و محله های کرج

منطقه ۱:
شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحادمنطقه ۲ شهرداری: همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی، شکرآباد، بلوار هفت تیر

منطقه ۳:
شهرک ناز، شهرک شهید رستمی، فردیس، حافظیه، نجف آباد، شهرک پاسدار، شهرک دهکده ( شهرک خانه )

منطقه ۴:
فاز ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ مهرشهر، شهرک دریا، حسین آباد افشار، احد آباد، رجب آباد، اسد آباد، کوی فرهنگ، کوی زنبق، شهرک ولی عصر

منطقه ۵:
دهقان ویلای اول و دوم، شهرک پردیسان، شهرک شهید چمران، شهرک مهران، کرج نو، شهرک موحدین، گلشهر، درختی، میدان عطار، گلزار، انوشیروان، حصارک پایین، رضا شهر، شهرک ولیعصر، شهرک قائمیه، شهرک گلها

منطقه ۶:
باغستان غربی، بیدار چشمه، حصارک بالا، حیدر آباد، شهرک گلدشت، پیشاهنگی، شهرک طالقانی، شاهین ویلا، صوفی آباد، شهرک ظفر

منطقه ۷:
رجایی شهر (گوهردشت )، شهرک بهارستان شرقی، شهرک بهداری، شهرک جهازیها، حسن آباد، شهرک امام رضا، شهرک فرهنگیان، شهرک اوج، کوی امامیه، کوی قائم

منطقه ۸:
برغان، خیابان ولیعصر، اسلام آباد، خیابان بهار، خیابان چالوس

منطقه ۹:
چهار صد دستگاه، آسیاب برجی، مهرویلا، دولت آباد، کارخانه قند، گلشهر ویلای شرقی، کوی کارمندان جنوبی، مظاهری، دانشکده کشاورزی، بلوار بلال

منطقه ۱۰:
شهرک سیمین دشت، رزکان، شهرک منظریه، کوی ۱۱۰، کوی لاله، شهرک هفده شهریور، گلستان، شهرک ارم، شهرک شهید حسینی، چهار باغ، شهرک وحدت (راه آهن )، واریان شهر

منطقه ۱۱:
کلاک بالا، کلاک پائین، حصار، احمدیه، شهرک جهان نما
منطقه ۱۲:
کیانمهر، گلستان، قزل حصار، آق تپه، سهرابیه

اشتراک بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کرج

بانک اطلاعاتی گفته شده در قالب اشتراک وب سایت در اختیار مشترکین محترم قرار میگیرد. مشترکین می توانند با خرید این اشتراک روزانه پروژه های در حال ساخت شهر کرج و حومه تمام بازار هدف خود در استان کرج را در لحظه پیش روی خود داشته باشند. با اطمینان خاطر تمرکز خود را بر روی مذاکره با سازندگان و فروش محصولات و خدمات بگذارند. دیگر نگران پیدا کردن سرنخ فروش و صرف هزینه های انسانی و زمانی برای پیدا کردن ساختمان های در حال ساخت نباشند.

امکانات بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر

تمام امکانات نرم افزاری مورد نیاز برای رسیدن به پروژه های دلخواه شما ارائه شده است. به راحتی می توانید با فیلتر هایی از قبیل منطقه، مرحله، آدرس، طبقه، واحد و … اطلاعاتی که نیاز دارید را فیلتر کنید. گزارش های متعددی در سیستم طراحی شده است تا بتوانید از اطلاعات مورد نظر خود نسخه چاپی و یا pdf تهیه نمایید.

پنل ارسال پیامک انبوه، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به سازندگان پروژه های مورد نظر خود، پیامک تبلیغاتی، لیست قیمت و… ارسال نمایید.

برای مراجعه حضوری به پروژه ها، موقعیت پروژه بر روی نقشه نمایش داده می شود. شما می توانید به فشردن یک دکمه، در برنامه مسیریابی گوشی خود( مانند بلد یا گوگل مپ و …) مسیر یابی نمایید.

شما میتوانید برای هر پروژه به قسمت عکسهای پروژه مراجعه نمایید و عکس های مربوط به مراحل مختلف پروژه با تاریخ عکسبرداری را مشاهده نمایید.

برای آشنایی بیشتر با بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کرج، می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید.

پست قبلی

لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۳ تهران

پست بعدی

مشکل فروش ضعیف شرکت ها

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک