آسمان مجازی چیست ؟

آسمان مجازی

آسمان مجازی :

آسمان مجازی نسل  مدرنی از سقف های کاذب محسوب میشود که از ترکیب انواعی دیگر از سقف های کاذب و همچنین در کنار آن ها کاربرد دارد. آسمان مجازی به عنوان ایجاد روشی مدرن در نورپردازی محیط محسوب می شود.

این روزها مدل و طرح‌های بسیار متنوعی از سقف های کاذب در بازار وجود دارد. بسیاری از فضاها از خانه گرفته تا محل کار و مکان‌های عمومی مثل بیمارستان و …کاربرد دارند.  سقف کاذب یا آسمان مجازی نوعی سقف کشسان می باشد که بر روی آن علاوه بر طرح‌های زیبا، نورپردازی نیز شکل گرفته است تا به عنوان یک سقف زیبا و کاربردی در محل‌های مختلف از آن استفاده شود.

جنس این سقف کاذب از نوع PVC  و یا طلق می باشد که ضخامتی حدود یک میلی متر دارد اما استحکام آن بسیار زیاد است و می‌توان به خاطر انعطاف پذیری که دارد فرم‌های مختلفی به آن بخشید.

ساختار اصلی این سقف کاذب به گونه ‌ای بوده که در بافت آن کشسانی و خاصیت ارتجاعی خوبی دیده می‌شود که اصطلاحا می‌گویند این سقف به خوبی کش می‌آید و می‌توان فرم‌های مختلفی به آن بخشید و چون مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه آسیب پذیر نیست می‌توان به عنوان یک نوع سقف کاذب بسیار زیبا و عالی استفاده کرد.

مزایای استفاده از آسمان مجازی:

۱-قابلیت جابه جایی سقف
۲-امکان تعمیر در سقف و رفع مشکل آن با دسترسی آسان به فضای پشت سقف کاذب
۳-سبک وزن و امکان حملی آسان
۴-قابلیت نصبی آسان و سریع
۵-به صرفه و اقتصادی بودن آسمان مجازی
۶_ایجاد آرامش درونی
۷- متنوع در طرح و رنگ
۸-ضدآب بودن و ضد گرد و غبار
۹- عدم ایجاد بار اضافی بر سقف ساختمان به دلیل سبک وزن بودن
۱۰-خاصیت آنتی باکتریال
۱۱-متنوع در رنگ و نوع پارچه
۱۲-قابلیت ترکیب با کناف
۱۳-ضد اشتعال

اجزای تشکیل دهنده آسمان مجازی :

سقف کاذب و آسمان مجازی از سه قسمت اصلی سازه نور پردازی، تایل ها مخصوص سقف مجازی و سازه سقف کاذب تشکیل می شود.

۱-سازه سقف کاذب :

انتخاب سقف کاذب مناسب در اجرای آسمان مجازی ضروری تلقی میشود. سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. لازم به ذکر است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می گردد از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

۲- نور پردازی :

نور پردازی یکی از مهم ترین و اصولی در کیفیت این محصول تاثیر بسزایی دارد. انتخاب مناسب هر یک از متریال در طبیعی جلوه دادن این سقف نقش موثری دارند و اولین بخش سقف مجازی است که به سقف اصلی متصل می گردد. لامپ های مصرفی در این سقف بیشتر از لامپ های  t5 و  t4 ،LED و  FPLانتخاب می شوند.

۳- تایل آسمان مجازی :

انتخاب تایل مرحله بعدی در پروسه آسمان مجازی می باشد. تایل دارای کیفیت بالایی بوده و می توان تصاویری با المان های مختلفی از قبیل آسمان، طبیعت، هوایپما، شکوفه های بهاری، بالن ها، برگ های پاییزی، حیوانات و موارد دیگر را  بر روی آن چاپ کرد..

تعداد تایل با توجه به بودجه مشتری و فضای مورد نظر بستگی دارد. پس از انتخاب طرح طبق نظر مشتری، طرح انتخاب شده  روی تایل ها چاپ می گردد و به شکل پازل در سقف جایگذاری می گردد.

پست قبلی

بازاریابی دیجیتال

پست بعدی

آجر و سفال

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30