لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۱ تهران

شماره سازندگان منطقه 1 تهران
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ بروزرسانی شده است.

شماره سازندگان منطقه ۱ تهران

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت آجر رو آجر، ارائه دهنده شماره سازندگان منطقه ۱ تهران، با بکارگیری نیرو های مجرب و فعال روزانه پروژه های در حال ساخت تهران و کرج را شناسایی نموده و اطلاعات آنها را جمع آوری می نماید. این اطلاعات شامل آدرس پروژه، نام و تلفن همراه سازنده، طبقه، واحد، متراژ، زیر بنا، کاربری، نوع سازه (اسکلت بنتی یا فلزی) می باشند.تیم بازنگری آجر رو آجر، روزانه با مراجعه حضوری سر پروژه ها و تصویر برداری از ساختمان در حال ساخت، مرحله ساخت فعلی را تشخیص داده و بر روی وب سایت بروز رسانی می نماید. به این طریق کاربران بانک اطلاعات ساختمانی آجر رو آجر، می توانند از اطلاعات دقیق و بروز استفاده نموده و تمرکز خود را بر روی بازاریابی و فروش خود بگذارند. یکی از مناطق پر رونق برای ساخت و ساز، منطقه ۱ شهر تهران می باشد که به طور جامع و کامل تحت پوشش بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر قرار گرفته است.

اگر نیاز به شماره سازندگان منطقه ۱ تهران دارید؛ حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

آشنایی مختصر با منطقه ۱ تهران

وقتی اسم منطقه ۱ تهران جایی دیده میشه اولین کلمه‌ای که به ذهن میرسه بالاشهر تهران است. این محله متشکل از محله‌هایی با امکانات رفاهی بالا بوده و قیمت آپارتمان‌های این منطقه بسیار بالا می باشد.

منطقه یک در قسمت شمال تهران واقع شده و از آب و هوای خنک و سردتر نسبت به دیگر نقاط تهران برخوردار می باشد. این تغییر دمایی به دلیل مجاورت رشته کوه‌های البرز می‌باشد. نام دیگر منطقه ۱ تهران شمیران می باشد.

جمعیت منطقه ۱ تهران طبق آمار سال ۹۵ حدود  ۴۸۷.۵۰۸ نفر بوده که ۴۸% جمعیت را مردان و ۵۲% را زنان تشکیل می‌دهند و به طور متوسط هر خانوار ۳.۵ نفر جمعیت دارد. بافت منطقه ۱ تهران دارای ساختمان‌های بلند و شیک و اکثرا جدیدساز می‌باشد. البته محله های کوچک که بافت سنتی و قدیمی و اصیل خود را در این منطقه حفظ کرده‌اند هم به چشم می‌خورد. مساحت این منطقه حدود ۱۰۱ کیلومتر مربع می‌باشد و داری ۱۰ ناحیه و ۲۷ محله است. منطقه ۱ یکی از مناطق سیاسی ایران است چرا که سفارت‌خانه‌های متعدد و زیادی در آن وجود دارد.

شماره سازندگان منطقه 1 تهران

محله های منطقه ۱ تهران

در زیر می توانید اسامی محله های منطقه ۱ شهر تهران را مشاهده نمایید.

سوهانک، ولنجک، قسطریه، نیاوران، دارآباد، الهیه، تجریش، محمودیه، سه راه اقدسیه، آجودانیه، مینی سیتی، بام تهران، اوین، زعفرانیه، فرمانیه، اراج، ازگل، چیذر، جعفرآباد، دزاشیب، کاشانک، حکمت، جماران، حصاربوعلی، رستم آباد، شهرک شهید چمران، امانیه، کامرانیه، جماران، پارک وی، صاحبقرانیه، نو بنیاد،بلوار گلها، بلوار نیروی هوایی، فلاحی، گلاب دره، رستم آباد، بزرگراه بابایی، بلوار شاهد، بلوار بسیج، نخل، آبادان، بلوار اوشان، بلوار نیروی زمینی، نارنجستان، موحد دانش، شریعتی، پیراسته، بلوار کاوه، باهنر، عمار، بلوار آفریقا، اسفندیار، میدان قدس، صابونیان، باغ فردوس، استانبول، شهرک البرز، بلوار اوشان.

بانک اطلاعات ساختمان

این اطلاعات شامل آدرس پروژه، نام و تلفن همراه سازنده، طبقه، واحد، متراژ، زیر بنا، کاربری، نوع سازه (اسکلت بنتی یا فلزی) می باشند.
تیم بازنگری آجر رو آجر، روزانه با مراجعه حضوری سر پروژه ها و تصویر برداری از ساختمان در حال ساخت، مرحله ساخت فعلی را تشخیص داده و بر روی وب سایت بروز رسانی می نماید. به این طریق کاربران بانک اطلاعات ساختمانی آجر رو آجر، می توانند از اطلاعات دقیق و بروز استفاده نموده و تمرکز خود را بر روی بازاریابی و فروش خود بگذارند.
منطقه ۱ تهران در بانک اطلاعات ساختمان شامل ۱۲۰۰ عدد پروژه در حال ساخت بوده که اطلاعات آن مستمر و روزانه بروز می شوند. شما می توانید به راحتی با مشاهده تصاویر پروژه به همراه تاریخ تصویر برداری از مرحله ساخت پروژه آگاه شده و به سراغ پروژه های مورد نظر خود برای بازاریابی بروید.
پروژه های ساختمانی در حال ساخت بر اساس مراحل ساخت تفکیک شده اند. ابتدایی ترین مرحله پروژه آماده تخریب می باشد. یعنی ساختمان تخلیه شده و آماده تخریب سازه می باشد. مدت زمان عملیات تخریب ساختمان برحسب متراژ و طبقات ساختمان متفاوت خواهد بود. به طور معمول یک ساختمان با متراژ زمین ۱۲۰ متر و ۲ الی ۴ طبقه، یک الی ۲ هفته زمان خواهد برد. به همین ترتیب وقتی متراژ و طبقات بیشتر شود، این زمان افزایش خواهد یافت. از طرفی دیگر، اگر ساختمان اسکلت بتنی باشد عملیات تخریب سخت تر و زمانبر تر خواهد شد.
پس از اتمام مراحل تخریب، پروژه وارد مرحله گود برداری میشود. طبق دستور نقشه گود برداری و پایدار سازی انجام شده و مرحله به فونداسیون تغییر خواهد کرد. پس از پی ریزی ساختمان با شروع احداث اسکلت ساختمان، مرحله پروژه به اسکلت بندی بروز رسانی می شود. پس از اتمام اسکلت بندی پروژه وارد مرحله دیوارچینی شده و کار تاسیسات داخلی آغاز می شود. پس از دیوارچینی مرحله به گچ و خاک تغییر میباید. به گونه ای که تمام دیوار ها گچ و خاک شده و آماده نازک کاری میشود. وقتی پروژه وارد مرحله نازک کاری میشود، کارهایی از قبیل سنگ، کاشی و سرامیک، سفید کاری و … در این مرحله انجام میشوند.
پس از نازک کاری پروژه وارد فاز نهایی یعنی ظریف کاری میشود. در این مرحله کارهای تکمیلی ساختمان از قبیل نصب کلید پریز، آیفون، کابینت، درب های داخلی، نرده و … انجام می شود. پس از اتمام کارهای ساخت و ساز، پروژه به مرحله آماده تحویل و یا اتمام ساخت تغییر می یابد.
بی شک استفاده از یک بانک اطلاعاتی با کیفیت برای بازاریابی در صنعت ساختمان نیاز هر شرکتی خواهد بود. تک تک این پروژه های در حال ساخت میتوانند موقعیت فروش برای شرکت شما باشند که با کمی مهارت در مذاکره و پیگیری دست یافتنی خواهد بود.
اگر تا امروز از بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر استفاده نکرده اید حتما شروع به کار کنید.

پست قبلی

لوله کشی ساختمان چقدر مهم است؟

پست بعدی

لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۲ تهران

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک