بررسی طرح ساماندهی اجاره بها در مجلس

صفحه اصلیخبربررسی طرح ساماندهی اجاره بها در مجلس
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
ساماندهی اجاره بها

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد که کمیسیون عمران تلاش خود را به کار خواهد بست تا پیش از آغاز فصل جابجایی ها ضابطه قانونمندی را برای تعیین نرخ اجاره بها ایجاد کند.

به گزارش اخبار ساختمان، ایری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: طرح دو فوریتی ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن که پیش از این کلیات آن در صحن مجلس به تصویب رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: از آن جایی که طی سال های اخیر نرخ اجاره روند صعودی داشته و دلالان بازار مسکن به این افزایش قیمت در فضای خالی از قانون دامن زدند، تصویب یک قانون برای ایجاد یک ضابطه بین موجر و مستاجر ضرورتی اجتناب ناپذیر است. طرح ساماندهی بازار اجاره بها به دنبال ضابطه مند کردن معاملات در بازار مسکن است.

ایری در این خصوص تصریح کرد: یکی از موارد به تصویب رسیده ی اعضای کمیسیون الزام به ثبت اطلاعات طرفین معامله و قراردادها در سامانه املاک و اسکان و دریافت کد رهگیری و ضمانت اجرایی آن بود. همچنین اعضای کمیسیون مشوق های مالیاتی برای قراردادهای اجاره بلند مدت در نظر گرفتند و از دیگر مواردی که در این طرح پیش بینی شد راه اندازی پلتفرم های معاملات املاک برای ثبت قراردادها بود. کمیسیون عمران تلاش خواهد کرد تا این طرح طی چند هفته آتی در کمیسیون نهایی شده و تا پیش از آغاز فصل جابه جایی به تصویب نهایی در مجلس برسد.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30