تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان

صفحه اصلیخبرتامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان
akharin ajor
تحریریه آجر رو آجر
تامین زمین

به گفته‌ی مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، تا به امروز برای ساخت ۱۲ هزار و ۵۳۲ واحد ویلایی (انفرادی و گروهی) طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل تامین زمین انجام شده است و همینطور ادامه‌ی این روند به قوت خودش باقی است.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری گفت: سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای ویلایی در شهرهای واجد شرایط است. با توجه به اینکه سرعت بالای ساخت، کاهش هزینه‌های ساخت واحد مسکونی و تعدیل قیمت مسکن از مزایای خانه‌های ویلایی بشمار می رود واحدهای ویلایی استان بسته به شهرها و پروژه‌های مختلف در حال اخذ پروانه و اجرای فونداسیون، اسکلت و سقف هستند.

او افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در حال حاضر در اکثر شهرهای استان زمین تامین و به متقاضیان جهت ساخت مسکن ویلایی واگذار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تحویل زمین برای ساخت مسکن ویلایی از جمله اقدامات مهم سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن می باشد. همچنین در اجرای طرح نهضت ملی تاکنون جزو چهار استان برتر کشور هستیم.

اکبری با بیان اینکه متقاضیان واحدهای خود مالک هم می‌توانند به میزانی که درخواست دارند پروانه ساخت بگیرند و از ظرفیت تسهیلات جهش تولید مسکن استفاده کنند، گفت: در بحث خودمالکی داشتن سند مالکیت و پروانه ساختمانی ملاک عمل است.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات مربوط به واحدهای خودمالک مانند تسهیلات نهضت ملی مسکن نیاز به سپرده‌گذاری و انتظار ندارد.

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30