لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۲ تهران

شماره سازندگان منطقه 2 تهران
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ بروزرسانی شده است.

شماره سازندگان منطقه ۲ تهران

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت آجر رو آجر، ارائه دهنده شماره سازندگان منطقه ۲ تهران، با بکارگیری نیرو های مجرب و فعال روزانه پروژه های در حال ساخت تهران و کرج را شناسایی نموده و اطلاعات آنها را جمع آوری می نماید. این اطلاعات شامل آدرس پروژه، نام و تلفن همراه سازنده، طبقه، واحد، متراژ، زیر بنا، کاربری، نوع سازه (اسکلت بنتی یا فلزی) می باشند.تیم بازنگری آجر رو آجر، روزانه با مراجعه حضوری سر پروژه ها و تصویر برداری از ساختمان در حال ساخت، مرحله ساخت فعلی را تشخیص داده و بر روی وب سایت بروز رسانی می نماید. به این طریق کاربران بانک اطلاعات ساختمانی آجر رو آجر، می توانند از اطلاعات دقیق و بروز استفاده نموده و تمرکز خود را بر روی بازاریابی و فروش خود بگذارند. یکی از مناطق پر رونق برای ساخت و ساز، منطقه ۲ شهر تهران می باشد که به طور جامع و کامل تحت پوشش بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر قرار گرفته است. اگر نیاز به شماره سازندگان منطقه ۲ تهران دارید؛ حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

آشنایی مختصر با منطقه ۲ تهران

منطقه ۲ تهران از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح، از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی می‌شود.

مساحت منطقه ۲ تهران ۴۷۰۰۰ مترمربع است که از ۹ ناحیه تشکیل شده است. آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، طرشت، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد و شهرک غرب، مرزداران، برق الستوم، ستارخان، تهران ویلا و همایونشهر از محله‌های شاخص مسکونی آن به شمار می‌رود.

۹۲ درصد جمعیت این منطقه را افراد تحصیلکرده و با سواد تشکیل داده اند. از لحاظ جامعه شناختی بسیاری از شهروندان این منطقه جزو طبقه متوسط جامعه هستند که اقشاری همچون فرهنگیان، دانشگاهیان، مدیران، کارمندان و صنعتگران را شامل می‌شوند.

شماره سازندگان منطقه 2 تهران

محله های منطقه ۲ تهران

در زیر می توانید اسامی محله های منطقه ۲ شهر تهران را مشاهده نمایید.

شهرک غرب، سعادت آباد، ونک، اوین، درکه، گیشا، صادقیه، شهرآرا، ستارخان، کوی فراز، فرحزاد، طرشت، بلوار ایوانک، پردیسان، تهران ویلا، تیموری، شادمهر، بلوار فرحزادی، بهبودی، بلوار پاکنژاد، بلوار آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بولیوار، بزرگراه جناح، بلوار پیام، ایثار، سرو، کوهستان، جانبازان، سازمان آب، گلاب، اکبری، سپهر.

بانک اطلاعات ساختمان

این اطلاعات شامل آدرس پروژه، نام و تلفن همراه سازنده، طبقه، واحد، متراژ، زیر بنا، کاربری، نوع سازه (اسکلت بنتی یا فلزی) می باشند.
تیم بازنگری آجر رو آجر، روزانه با مراجعه حضوری سر پروژه ها و تصویر برداری از ساختمان در حال ساخت، مرحله ساخت فعلی را تشخیص داده و بر روی وب سایت بروز رسانی می نماید. به این طریق کاربران بانک اطلاعات ساختمانی آجر رو آجر، می توانند از اطلاعات دقیق و بروز استفاده نموده و تمرکز خود را بر روی بازاریابی و فروش خود بگذارند.
حدود ۱۵۰۰ عدد پروژه در منطقه ۲ تهران داخل بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر وجود دارد که اطلاعات آن مستمر و روزانه بروز می شوند. شما می توانید به راحتی با مشاهده تصاویر پروژه به همراه تاریخ تصویر برداری از مرحله ساخت پروژه آگاه شده و به سراغ پروژه های مورد نظر خود برای بازاریابی بروید.

پروژه های ساختمانی در حال ساخت بر اساس مراحل ساخت تفکیک شده اند. ابتدایی ترین مرحله پروژه آماده تخریب می باشد. یعنی ساختمان تخلیه شده و آماده تخریب سازه می باشد. مدت زمان عملیات تخریب ساختمان برحسب متراژ و طبقات ساختمان متفاوت خواهد بود. به طور معمول یک ساختمان با متراژ زمین ۱۲۰ متر و ۲ الی ۴ طبقه، یک الی ۲ هفته زمان خواهد برد. به همین ترتیب وقتی متراژ و طبقات بیشتر شود، این زمان افزایش خواهد یافت. از طرفی دیگر، اگر ساختمان اسکلت بتنی باشد عملیات تخریب سخت تر و زمانبر تر خواهد شد.

پس از اتمام مراحل تخریب، پروژه وارد مرحله گود برداری میشود. طبق دستور نقشه گود برداری و پایدار سازی انجام شده و مرحله به فونداسیون تغییر خواهد کرد. پس از پی ریزی ساختمان با شروع احداث اسکلت ساختمان، مرحله پروژه به اسکلت بندی بروز رسانی می شود. در اینجا زمان دیوارچینی فرا رسیده و کار تاسیسات داخلی آغاز می شود. پس از دیوارچینی مرحله به گچ و خاک تغییر میباید. به گونه ای که تمام دیوار ها گچ و خاک شده و آماده نازک کاری میشود. وقتی پروژه وارد مرحله نازک کاری میشود، کارهایی از قبیل سنگ، کاشی و سرامیک، سفید کاری و … در این مرحله انجام میشوند.
پس از نازک کاری پروژه وارد فاز نهایی یعنی ظریف کاری میشود. در این مرحله کارهای تکمیلی ساختمان از قبیل نصب کلید پریز، آیفون، کابینت، درب های داخلی، نرده و … انجام می شود. پس از اتمام کارهای ساخت و ساز، پروژه به مرحله آماده تحویل و یا اتمام ساخت تغییر می یابد.

بی شک استفاده از یک بانک اطلاعاتی با کیفیت برای بازاریابی در صنعت ساختمان نیاز هر شرکتی خواهد بود. تک تک این پروژه های در حال ساخت میتوانند موقعیت فروش برای شرکت شما باشند که با کمی مهارت در مذاکره و پیگیری دست یافتنی خواهد بود.
اگر تا امروز از بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر استفاده نکرده اید حتما شروع به کار کنید.

پست قبلی

لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۱ تهران

پست بعدی

لیست شماره تلفن سازندگان ساختمان منطقه ۳ تهران

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک