درب ورودی داخلی

درب ورودی داخلی
این مقاله در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ بروزرسانی شده است.

درب ورودی داخلی

درب ورودی یکی از اجزای مهم در فضای داخلی که در بدو ورود در مقابل چشم ببیننده قرار می گیرد درب ورودی منزل می باشد. درب ساختمان درواقع به جزئی از بنا گفته می شود که برخی فضاهای خالی بین دیوارها را پر می کند و با باز و بسته شدن فضاهای داخلی و خارجی را به هم مربوط می نماید.

درب ورودی خانه علاوه بر اینکه سهم زیادی در زیبایی فضا ی مسکونی دارد به عنوان یک عامل حفاظتی مهم نیز محسوب می شود که باید در کنار انتخاب طرح مناسب حتما به جنس آن نیز توجه داشته باشیم.  به عنوان مثال یک درب چوبی با دوام  نسبت به یک درب  توخالی که از مواد ترکیبی و مصنوعی ساخته شده است قطعا دوام و کیفیت بیشتری را برای مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

درب های داخلی از نظر جنس به سه دسته تقسیم میشوند :

۱. درب های MDF

۲. درب های HDF

۳. درب های PVC

۱. درب MDF :

درب  ام دی اف دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد و دست مصرف کننده را در انتخاب بهترین و زیبا ترین درب باز میگذارد  .

یکی از عمده دلایلی که باعث شده درب mdf و درب hdf سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند قیمت مناسب آن است که هر قشری را هر توان خریدی میتواند درب mdf خریداری نماید.

مزایا درب MDF

۱.قیمت مناسب همچنین مقرون به صرفه

۲.مقاوم در برابر ضربه

۳.درای ماندگاری و دوام بالا

۴.دارای تنوع در طرح و رنگ

۵.نصب ساده و آسان

۲.درب HDF :

یکی از عوامل موثر در قیمت مناسب این نوع درب وکیفیت و دوام بالا این درب یکی از عوامل موثر می باشد. بسیاری از مصرف کنندگان توانایی تامین آن را دارند .

درب اج دی اف به دو شکل خام و رنگ زده در بازار موجود است. شکل خام این نوع درب باید پس از خرید توسط خود خریدار رنگ آمیزی شود. درب رنگ زده به صورت کامل تحویل مشتری داده میشود و توسط خریداری فقط نصب می شود. درب اچ دی اف معمولا برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد .

درب hdf دارای استحکام بالایی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است . درب اچ دی اف دارای تنوع رنگ و طرح بندی فراوانی است و کاملا دست مصرف کننده در انتخاب طرح و رنگ باز است و میتواند با خیالی آسوده درب مورد نظر خود را خریداری نماید .

۳-درب PVC :

اگر درب ام دی اف روکش pvc داشته باشد درب pvc نام گذاری می شود. میتواند خاصیت ضد آبی پیدا کند وهمچنین در محیط های با رطوبت نسبی بالا از جمله حمام و دستشویی مورد استفاده قرار بگیرد .

پست قبلی

رنگ نسوز

پست بعدی

مراحل نصب آسانسور

در مورد بانک اطلاعات ساختمان سوالی دارید؟
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند…


بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر، بازار هدف کسب و کار ساختمانی

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر از سال  1385 فعالیت خود را در زمینه شناسایی بازار ساخت و ساز آغاز نموده است. آجر رو آجر همواره در تلاش است پروژه های ساختمانی را از آغاز فرآیند ساخت و ساز شناسایی نموده و بازار هدف کسب و کار های ساختمانی را فراهم نماید.

مجوز ساماندهی
مجوز نماد اعتماد الکترونیک

دسترسی سریع

تماس با آجر رو آجر

فروش و پشتیانی همه روزه از ساعت 9 الی 17:30
پنج شنبه ها 9 الی 13:30